Nieuwsbrief:

HONDA  VFR 1200 F C-ABS - 2010

Garantie: Ja
26337 Km
Wit metallic
honda - vfr-1200-f-c-abs
honda - vfr-1200-f-c-abs
honda - vfr-1200-f-c-abs
honda - vfr-1200-f-c-abs
honda - vfr-1200-f-c-abs
honda - vfr-1200-f-c-abs
honda - vfr-1200-f-c-abs
honda - vfr-1200-f-c-abs
honda - vfr-1200-f-c-abs
honda - vfr-1200-f-c-abs
honda - vfr-1200-f-c-abs
honda - vfr-1200-f-c-abs
honda - vfr-1200-f-c-abs
honda - vfr-1200-f-c-abs
honda - vfr-1200-f-c-abs
honda - vfr-1200-f-c-abs
honda - vfr-1200-f-c-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Topsnelheid: 250 km/u
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)

De perfecte kruising tussen een sport- en toermotor, Honda heeft dat bij de VFR op meesterlijke wijze weten te combineren.
Een beul van een V4 is altijd bij de les.
Zijn asymmetrische ontstekingsvolgorde zorgt voor een trillingsvrije rijervaring, maar ook voor een bijzonder karakteristiek motorgeluid.

Deze VFR verkeert in een keurige conditie, en is keurig onderhouden. Bij 24.000 km is er nog groot onderhoud uitgevoerd, waarbij o.a. de kleppen zijn gesteld, bougies zijn vervangen, cardanolie vervangen etc.

De prijs is 'all in', dus inclusief 3 maanden garantie, een technische controle, onderhoudsbeurt, volle tank en netjes gepoetst.
Wil je hem graag zien? Volkomen logisch!
Je bent van harte welkom in onze showroom in Heerde, waar de mooiste motorroutes op de Veluwe en prachtige dijkwegen op een steenworp afstand liggen.
Breng ons wel even op de hoogte van je komst, in verband met aanwezigheid en beschikbaarheid.

= Bedrijfsinformatie =

Inruil? Welkom!
Stuur de nodige foto's en info eenvoudig via Whatsapp door naar 0578-215077 om alvast een goede indicatie te ontvangen.

Een bezoek buiten onze reguliere openingstijden? Bezorging van je nieuwe aanwinst aan huis?
Wil je nou eens écht weten hoe het zit met een financiering? Of met de voor- en nadelen van zakelijke aanschaf?
Laat vooral weten hoe wij je van dienst kunnen zijn, wij denken graag met je mee.
Ongedwongen en altijd vrijblijvend.
Via Whatsapp zijn wij 7 dagen per week bereikbaar op 0578-215077.
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem (ABS), Topkoffer




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Bosgoed Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Café-racer" betekent: De café-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafés en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risico’s werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De café-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het café waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap. Nu figureert de term café-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de café-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de ‘Godfather van de café-racer’ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beďnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd. Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van café-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, Café RacersRockers, Rock N ’Roll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
© 2000 - 2025 Motoroccasion