Nieuwsbrief:

HONDA  VT 700 C SHADOW - 1986

Garantie: Nee
25815 Mls
Zwart
honda - vt-700-c-shadow
honda - vt-700-c-shadow
honda - vt-700-c-shadow
honda - vt-700-c-shadow
honda - vt-700-c-shadow
honda - vt-700-c-shadow
honda - vt-700-c-shadow
honda - vt-700-c-shadow
honda - vt-700-c-shadow
honda - vt-700-c-shadow
honda - vt-700-c-shadow
honda - vt-700-c-shadow
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De VT700C Shadow voelt zich toch in het lage- en middentoerengebied op z'n best. Dat komt overeen met 80 tot 90 km/uur. En dan voelt iedere kilometer die je aflegt als een dag vakantie. Mocht het overigens een keer bijna mis gaan, op de remmen kun je vertrouwen. De VT700C Shadow is een custom en een custom koopt men op gevoel, niet op ratio. Belangrijk is dat het een tweewieler is, met alle voordelen van dien. En dat je dan misschien alleen in de zomer tussen de file door glipt, het scheelt toch. We leveren deze motor af met een onderhoudsbeurt om weer een jaar te rijden.
  • -----------------------------------------------------------------

    DÉ MOTORSPECIAALZAAK VAN NEDERLAND!

    Wij zijn gespecialiseerd in het verbouwen, onderhouden en rijden onder alle weersomstandigheden. Onze uitgebreide winkel met accessoires wordt dagelijks "snoepwinkel voor de motorliefhebber" genoemd door klanten.

    Wij leveren standaard elke motor af met 10 dagen gratis allrisk verzekering van Zelfverzekerd Motorrijden.

    Kommer Motors
    De Standerd 27
    3774SC KOOTWIJKERBROEK
    T: 0342-480065
    W: www.kommermotors.nl

    WEBSHOP >> www.motorlook.nl 


Opties en Accessoires:
handvaten, andere, Middenbok, Originele uitlaat, Uitlaat verchroomd, We leveren deze motor af met een onderhoudsbeurt om weer een jaar te rijden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Kommer Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion