Nieuwsbrief:

HONDA  XLV 750 R - 1985

46701 Km
N.v.t.
honda - xlv-750-r
honda - xlv-750-r
honda - xlv-750-r
honda - xlv-750-r
honda - xlv-750-r
honda - xlv-750-r
honda - xlv-750-r
honda - xlv-750-r
honda - xlv-750-r
honda - xlv-750-r
honda - xlv-750-r
honda - xlv-750-r
honda - xlv-750-r
honda - xlv-750-r
honda - xlv-750-r
honda - xlv-750-r
honda - xlv-750-r
honda - xlv-750-r
honda - xlv-750-r
honda - xlv-750-r
honda - xlv-750-r
honda - xlv-750-r
honda - xlv-750-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Te koop: Honda XLV 750 R – 1985 | 46.701 km |

Diverse nieuwe onderdelen


 

Op zoek naar een klassieker met een goede onderhoudshistorie?

Deze Honda XLV 750 R uit 1985 is in uitstekende staat dankzij de recent uitgevoerde revisies en vervangingen.

 

Bouwjaar: 1985
Kilometerstand: 46.701 km
Voorzien van diverse nieuwe onderdelen
Nieuwe achter schokbreker voor verbeterd rijcomfort
Remmen gereviseerd voor optimale veiligheid
Carburateurs gereviseerd voor een soepele motorwerking
Nieuwe accu voor betrouwbare start

 

Inruil en financiering mogelijk

 

Interesse? Bel, mail of app!


0511-233032 | info@defriesemotorfiets.nl



  • Waarom kopen bij De Friese Motorfiets?

    Ruime showroom met diverse occasions op voorraad
    Betaalbare motoren mét garantie

     


    De koffie staat altijd klaar!


    Afstand geen probleem? Wij bezorgen door heel Nederland tegen een gunstig tarief!

     

    Openingstijden:

    Ma: Gesloten
    Di: 13:00-17:30
    Wo: 9.00 - 17.30
    Do: 9.00 - 17.30
    Vr: 9.00 - 17.30
    Za: 9.00 - 15.00

     

    De Friese Motorfiets

    Conradi Veenlandstraat 102,
    9104 LA Damwald
    Tel: +31(0)511-233032
    Email: info@defriesemotorfiets.nl
    Website: www.defriesemotorfiets.nl
     

    Volg ons op Facebook voor de laatste occasions en updates!
    Facebook - De Friese Motorfiets






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Friese Motorfiets
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion