Nieuwsbrief:

HUSQVARNA  VITPILEN 701 - 2018

€ 7.450,- € 7.950,-
12424 Km
Zilver
husqvarna - vitpilen-701
husqvarna - vitpilen-701
husqvarna - vitpilen-701
husqvarna - vitpilen-701
husqvarna - vitpilen-701
husqvarna - vitpilen-701
husqvarna - vitpilen-701
husqvarna - vitpilen-701
husqvarna - vitpilen-701
husqvarna - vitpilen-701
husqvarna - vitpilen-701
husqvarna - vitpilen-701
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Zeer nette, goed onderhouden en unieke Husqvarna Vitpilen 701 incl:

  • Garantie
  • Kleine onderhoudsbeurt
  • Boekjes
  • Bar end spiegel
  • Verkorte kentekenplaathouder
  • Duo seat cover
  • Alle originele onderdelen (kentekenplaathouder etc)

Zeer gave Husqvarna Vitpilen 701 die klaar staat voor uw woon/werk/vakantie verkeer!

Bereden en onderhouden door een liefhebber!

Opzoek  naar iets unieks? Dit is uw kans!

Na ombouwen ook geschikt voor het A2 rijbewijs!

De VITPILEN 701 is een perfect ontworpen streetbike met een nieuwe visie op urban motorrijden. Deze compacte en wendbare motor wordt aangedreven door een krachtige eencilindermotor en is vakkundig vormgegeven voor een minimalistische styling met uitzonderlijke prestaties. Een motor teruggebracht tot de pure essentie. Speciaal ontwikkeld voor de unieke, vooruitstrevende lifestyle van het moderne motorrijden. Voor een spannendere, eerlijkere en pure motorervaring.

Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland.

Inruil en bezorging door heel Nederland bespreekbaar!


Beschrijving
Merk Husqvarna
Model Vitpilen 701
Kleur Zilver
Segment Naked
Cilinderinhoud 692 cc
Kilometerstand 12.424 km
Bouwjaar 2018
Garantie 6 maanden
Marge/BTW Marge

Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Jan Poppe Motoparts
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1983 - De grootste voorsprong behaald men in 1983 in de racerij met de Interceptor (VFR), waarbij zowel het technische als presterende niveau enorm opgetild wordt voor wat betreft de latere toepassing in een productiemachine. Honda's eerste "traditionele" V-twin custom motorfiets is de Shadow waarin wel toepassingen als vloeistofkoeling en cardanasaandrijving worden gecombineerd met een klassieke look. Het biedt daardoor ruimte voor Honda om zich in dit segment te begeven. Anders dan de andere customproducenten die vooral probeerden te stylen werd deze gebouwd om te presteren en daardoor meteen een enorme motorhit waarmee Honda in aantallen één van de topprodukties van die dagen leverde. Samen met de VFR Interceptor waren eerste Magna's en later de Shadows de toonbeelden van de explosieve groei van Honda.
© 2000 - 2025 Motoroccasion