Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  SCOUT BOBBER - 2019

Garantie: Ja
3919 Km
INDIAN RED
indian - scout-bobber
indian - scout-bobber
indian - scout-bobber
indian - scout-bobber
indian - scout-bobber
indian - scout-bobber
indian - scout-bobber
indian - scout-bobber
indian - scout-bobber
indian - scout-bobber
indian - scout-bobber
indian - scout-bobber
indian - scout-bobber
indian - scout-bobber
indian - scout-bobber
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2019

Dit is de 2018 Indian Scout Bobber Red-Black

De 1130cc Indian Scout heeft;
100Pk
98Nm koppel bij 5600rpm.
6 Versnellingen
65cm Zithoogte
12.5ltr tankinhoud
Weegt 255 kg

Extra op deze:
Straightcut Black Exhaust / Low Windscreen / LED black Koplamp / Beachbar Black / Sidemount.

Wij zijn Indian Motorcycle exclusief dealer en hebben doorgaans alle Indian modellen in de showroom staan.

Ook hebben wij diverse modellen beschikbaar voor een testrit.

In onze showroom hebben wij de uitgebreide Indian kleding en accessoire collectie.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Jong Alphen BV
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion