Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  SUPER CHIEF LIMITED - 2021

Garantie: Ja
4961 Km
BLUE SLADE METALLIC (BLAUW METALLIC)
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Fabrikant: JEEGEE MOTORS BV Curieweg 6a 2408 BZ Alphen aan den Rijn, NL info@jeegee.nl

Net binnen. Zo goed als nieuw .... Indian Super Chief Ltd in de kleur Blue Slade metallic. origineel 4961 km gelopen .De motor heeft extra accessoires zoals een Jekill & Hide uitlaatsysteem van €2955,- met drie standen om het geluid te optimaliseren. Mooi donker/ middel en stil. Andere accessoires zijn een zwarte valbeugel , passinglight steun met smoke lights , handvatverwarming ,hakschakeling , en Indian Headdress treeplanken.

Nieuw prijs incl. getoonde accessoires € 35246,-

Opties en Accessoires:
4 inch touchscreen met RIDE COMMAND®, 6-speed, Anti Blokkeer Systeem (ABS), Autotelefoonvoorbereiding met Bluetooth, Boordcomputer, Cruise control, Hak/Teen Schakeling, Handvat verwarming, Indian Treeplanken ''Headdress'', Jekill and Hyde uitlaat systeem, Keyless start, LED achterlichten, LED koplampen, Nacelle Switch mount zwart, Navigatiesysteem, Passing light bracket zwart, Passing lights smoke, Valbeugel zwart




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Indian Motorcycle Rotterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion