Nieuwsbrief:

ITALJET  DRAGSTAR 200 LIMITED EDITION - 2022

Garantie: Ja
3300 Km
ROOD/WIT
italjet - dragstar-200-limited-edition
italjet - dragstar-200-limited-edition
italjet - dragstar-200-limited-edition
italjet - dragstar-200-limited-edition
italjet - dragstar-200-limited-edition
italjet - dragstar-200-limited-edition
italjet - dragstar-200-limited-edition
italjet - dragstar-200-limited-edition
italjet - dragstar-200-limited-edition
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2022

De Italjet Dragster 200 uit 2022 is een opvallende en innovatieve scooter die design, prestaties en technologie op unieke wijze combineert. Dit model, onderdeel van de legendarische Dragster-serie die bekend staat om zijn onconventionele en futuristische ontwerp, zet de traditie voort met enkele opvallende kenmerken:

Design: De Dragster 200 onderscheidt zich door zijn radicale styling en opvallende lijnen. Het meest in het oog springende aspect is het "naked" frameontwerp, waarbij veel van de mechanische componenten zichtbaar zijn, waaronder de kenmerkende voorvork en het trellisframe. De agressieve houding en scherpe hoeken geven het een onmiskenbaar voorkomen dat zowel bewondering als nieuwsgierigheid wekt.

Motor: Aangedreven door een 200cc viertaktmotor, biedt de Dragster 200 een krachtige en responsieve rijervaring. Deze motor zorgt voor een indrukwekkende acceleratie en is capabel genoeg om zowel stadsverkeer als snelwegritten aan te kunnen.

Technologie: Italjet heeft moderne technologieën geïntegreerd in de Dragster 200, waaronder elektronische injectie voor verbeterde brandstofefficiëntie en een soepelere vermogensafgifte. Daarnaast is het uitgerust met ABS voor verbeterde remprestaties, wat bijdraagt aan de veiligheid van de rijder.

Rijervaring: De unieke voorvork en het chassisontwerp zorgen voor een uitzonderlijke handling en wendbaarheid, waardoor de Dragster 200 zich onderscheidt in de bochten en tijdens het navigeren door het stadsverkeer. De zitpositie en ergonomie zijn ontworpen voor zowel comfort als controle, waardoor rijders van verschillende formaten kunnen genieten van een plezierige rijervaring.

Functionaliteit: Naast zijn prestaties en design, biedt de Dragster 200 praktische aspecten zoals een ruim onder-zadel opbergcompartiment en een digitaal dashboard met alle essentiële informatie duidelijk weergegeven.

Samenvattend, de Italjet Dragster 200 uit 2022 is een opmerkelijke scooter die de grenzen van traditioneel scooterontwerp doorbreekt. Met zijn krachtige prestaties, opvallende uiterlijk en geavanceerde technologieën biedt het een unieke en opwindende rijervaring voor degenen die op zoek zijn naar iets echt onderscheidends in de tweewielerwereld.

- 3 maanden garantie

www.vos-oss.nl | 041266722




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Vos Oss Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion