Nieuwsbrief:

KAWASAKI  KL 250 - 2023

Garantie: Nee
660 Km
Groen
kawasaki - kl-250
kawasaki - kl-250
kawasaki - kl-250
kawasaki - kl-250
kawasaki - kl-250
kawasaki - kl-250
kawasaki - kl-250
kawasaki - kl-250
kawasaki - kl-250
kawasaki - kl-250
kawasaki - kl-250
kawasaki - kl-250
kawasaki - kl-250
kawasaki - kl-250
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Kawasaki KL 250 Enduro – 2023 – 660 km – 20 uur – Nieuwstaat

Te koop aangeboden: Kawasaki KL 250 Enduro uit 2023. De motor verkeert in nieuwstaat en heeft slechts 660 km en 20 uur gereden. De motor is uitstekend onderhouden en klaar voor de volgende eigenaar.

Specificaties



Bouwjaar: 2023


Kilometerstand: 660 km


Uren: 20 uur


Kenteken: 11-MT-FV


Staat: Motor in nieuwstaat, technisch perfect


Onderhoud:



Nieuw olie: Motul 7100 10W40


Nieuw oliefilter: Hiflo 207




Extra's: Boek en 2 extra luchtfilters inbegrepen



Deze Kawasaki KL 250 is ideaal voor enduro-rijders die op zoek zijn naar een betrouwbare, goed onderhouden motor die in topstaat verkeert.

  • Het is mogelijk om een financiering aan te vragen via onze website Robbe Motoren. De financiering wordt verzorgd in samenwerking met numotorrijden, snel en eenvoudig geregeld zodat jij binnenkort kunt rijden op jouw droommotor.

    Neem contact met ons op!
    Heb je vragen of intresse.
    Je kunt ons bereiken op de volgende manieren:
     Bellen: 06-30188051
     Mailen: info@robbemotoren.nl
     WhatsApp: 06-30188051

    Bekijk al onze motoren op onze website!

     Openingstijden van Robbe Motoren:

    Maandag: 13:00 – 18:00
    Dinsdag: Gesloten
    Woensdag: 09:00 – 12:00
    Donderdag: 15:00 – 20:00
    Vrijdag: 10:00 – 20:00
    Zaterdag: 09:00 – 12:00
    Zondag: Gesloten

     






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Robbe Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Ace-bars" betekent: De café-race-styling wordt vanaf het begin gekenmerkt door het streven naar een zo ver mogelijk vooroverhangende houding. In eerste instantie gebeurde dit door de Ace- bars, een kort stuur, waarvan de beide stuurhelften naar beneden waren gebogen en dat werd bevestigd in de krib op het kroonstuk van de voorvork, waar het oorspronkelijke (hogere) stuur had gezeten. De opvolgers van de Ace-bars werden de clip-ons. Het chauffeursrestaurant the Ace Café, dat in de jaren vijftig een van de belangrijkste ontmoetingsplaatsen was van de Engelse motorrijders, lag aan de North Circular Road bij Londen. Iedereen van de Ton-up-boys-scene, zoals de berijders van de café-racers ook wel werden genoemd, kwam in the Ace Café. Het café was ook het epicentrum van de motor-subcultuur van de Teddy-boys en de *Rockers.
© 2000 - 2025 Motoroccasion