Nieuwsbrief:

KAWASAKI  KX 450 - 2025

Garantie: Nee
Nieuw
Groen
kawasaki - kx-450
kawasaki - kx-450
kawasaki - kx-450
kawasaki - kx-450
kawasaki - kx-450
kawasaki - kx-450
kawasaki - kx-450
kawasaki - kx-450
kawasaki - kx-450
kawasaki - kx-450
kawasaki - kx-450
kawasaki - kx-450
kawasaki - kx-450
kawasaki - kx-450
kawasaki - kx-450
kawasaki - kx-450
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Kawasaki KX 450 – 2025 – Nieuw

Te koop aangeboden: Kawasaki KX 450 modeljaar 2025. De motor is gloednieuw en direct leverbaar. De KX 450 biedt ongekende prestaties en is ideaal voor de serieuze crosser die op zoek is naar kracht, controle en geavanceerde technologie.

Specificaties



Bouwjaar: 2025


Motor: 450cc 4-takt motor


Vering: Voorzien van Showa vering (voor en achter), met volledig instelbare vering voor zowel de voor- als achterzijde, voor perfecte handling en optimale controle op elk terrein.


Elektronica: De KX 450 is uitgerust met geavanceerde Digital Engine Control (DEC) systemen, waarmee je de motor kunt afstemmen op je rijstijl en het terrein voor maximale prestaties.


Elektrische start voor snel en eenvoudig starten


Lichtgewicht aluminium frame voor optimale wendbaarheid en stabiliteit


Kawasaki KX specifieke technologieën voor superieur vermogen en prestaties



De Kawasaki KX 450 2025 is de ultieme keuze voor de rijder die op zoek is naar krachtige prestaties in een machine met geavanceerde technologie, perfecte wendbaarheid en topkwaliteit.

  • Het is mogelijk om een financiering aan te vragen via onze website Robbe Motoren. De financiering wordt verzorgd in samenwerking met numotorrijden, snel en eenvoudig geregeld zodat jij binnenkort kunt rijden op jouw droommotor.

    Neem contact met ons op!
    Heb je vragen of intresse.
    Je kunt ons bereiken op de volgende manieren:
     Bellen: 06-30188051
     Mailen: info@robbemotoren.nl
     WhatsApp: 06-30188051

    Bekijk al onze motoren op onze website!

     Openingstijden van Robbe Motoren:

    Maandag: 13:00 – 18:00
    Dinsdag: Gesloten
    Woensdag: 09:00 – 12:00
    Donderdag: 15:00 – 20:00
    Vrijdag: 10:00 – 20:00
    Zaterdag: 09:00 – 12:00
    Zondag: Gesloten

     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Robbe Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion