Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VERSYS 650 - 2009

40862 Km
ZWART
kawasaki - versys-650
kawasaki - versys-650
kawasaki - versys-650
kawasaki - versys-650
kawasaki - versys-650
kawasaki - versys-650
kawasaki - versys-650
kawasaki - versys-650
kawasaki - versys-650
kawasaki - versys-650
kawasaki - versys-650
kawasaki - versys-650
kawasaki - versys-650
kawasaki - versys-650
kawasaki - versys-650
kawasaki - versys-650
kawasaki - versys-650
kawasaki - versys-650
kawasaki - versys-650
kawasaki - versys-650
kawasaki - versys-650
kawasaki - versys-650
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2009

* Bovag Dealer
* 35KW set zit er bij kan er zo op
* Tanktas
* Topkoffer
* Donkere Ruit
* Mra Ruit
* Bridgestone nieuwe achterband
* Breedte lampen





Zekerheidspakket van € 299,-

- 12 maanden garantie
- Slijtage delen minimaal 50%!
- Met volle tank afgeleverd!
- Uitgebreide onderhoudsbeurt

Zekerheidspakket van € 199,-

- Controle beurt
- Alle vloeistoffen
- Halve tank
- 1 maand garantie op het blok

Naast onze handel in motoren kunt u ook met een gerust hart bij ons terecht voor:

Onderhoud
Reparatie
Revisie
Schadeherstel
Banden
Stalling

Wij staan voor scherpe prijzen, kwaliteit en een persoonlijke aanpak.
Openingstijden:
Maandag: Op afspraak
Dinsdag: 8:30 - 17:00
Woensdag: 8:30 - 17:00
Donderdag: 8:30 - 17:00
Vrijdag: 8:30 - 17:00
Zaterdag: 9:00 - 16:00
Inruil en financiering mogelijk!

Rokemp Motoren

STERK IN MOTORWERK

Contact:
Telefoonnummer: 0527-240262
Adres: De Hagen 1
8325DB Vollenhove
info@rokempmotoren.nl
www.rokempmotoren.n




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Rokemp Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2025 Motoroccasion