Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VERSYS X-300 - 2020

Garantie: Ja
40000 Km
Zwart
kawasaki - versys-x-300
kawasaki - versys-x-300
kawasaki - versys-x-300
kawasaki - versys-x-300
kawasaki - versys-x-300
kawasaki - versys-x-300
kawasaki - versys-x-300
kawasaki - versys-x-300
kawasaki - versys-x-300
kawasaki - versys-x-300
kawasaki - versys-x-300
kawasaki - versys-x-300
kawasaki - versys-x-300
kawasaki - versys-x-300
kawasaki - versys-x-300
kawasaki - versys-x-300
kawasaki - versys-x-300
kawasaki - versys-x-300
kawasaki - versys-x-300
kawasaki - versys-x-300
kawasaki - versys-x-300
kawasaki - versys-x-300
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Deze zeer nette Kawasaki Versys X met ABS is een betrouwbare en betaalbare motor. De motor rijd erg makkelijk, is comfortabel en is goed onderhouden, kortom een ideale motor voor zowel woon-werk verkeer en lange toerritten De motor is uirgevoerd in de meest geliefde kleurstelling (hoogglans zwart) en kan met 40500 km nog heel wat jaren & kilometers mee.

De motor heeft de volgende kenmerken/opties;

- Origineel Nederlandse motor
- ABS (Anti Blokker Systeem)
- Topkoffer
- Reserve sleutel
- Onderhoudsgeschiedenis aanwezig
- Inruil van uw motor is mogelijk
- alle keuringen zijn toegestaan!
- SDF Motoren rekent geen afleverkosten of kosten rijklaar maken!
- SDF Motoren is RDW erkend
- SDF Motoren is enkel op afspraak geopend, bel of app even voordat u langs wil komen!!

U bent van harte welkom deze motor geheel vrijblijvend te komen bezichtigen, uiteraard is het maken van een proefrit geen probleem.

Mochten er vragen en/of onduidelijkheden zijn dan verneem ik deze graag.

Met vriendelijke groet,

SDF Motoren
Stefan van Iersel
06 28 45 89 18
info@sdfmotoren.nl
Goirkestraat 122 (inrit tussen pand 122 - 126)
Tilburg SDF Motoren is enkel op afspraak geopend!
  • Garantie en garantietermijnen altijd in overleg.





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
SDF Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion