Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z 800 ABS - 2014

Garantie: Ja
7447 Km
Zwart
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

KAWASAKI Z 800 ABS – Krachtige prestaties en sportief design

De Kawasaki Z 800 ABS uit 2014 is een sportieve naked bike die kracht, wendbaarheid en stijl combineert. Met zijn 806cc viercilinder motor levert de Z 800 een opwindende rijervaring, ideaal voor zowel dagelijkse ritten als het ontdekken van bochtige wegen. Dankzij het ABS-systeem geniet je van extra veiligheid en controle, ongeacht de omstandigheden.

Met slechts 7.447 km op de teller is deze motor in uitstekende staat en klaar voor nieuwe avonturen. Het agressieve ontwerp, samen met de krachtige motor en uitstekende handling, maakt de Z 800 ABS perfect voor rijders die op zoek zijn naar een sportieve motor met betrouwbaarheid en kracht.

Waarom kiezen voor de Kawasaki Z 800 ABS?

  • 806cc viercilinder motor voor krachtige prestaties

  • ABS voor extra veiligheid en controle

  • Agressief en sportief design

  • Slechts 7.447 km gereden – uitstekend onderhouden

Prijs: € 7.389,-
Garantie: Ja

Locatie: Deventer, Smeenkhof 13
Contact: 0570-656006

Wil je de motor komen bekijken?
Bel van tevoren om de beschikbaarheid te controleren en teleurstellingen te voorkomen.

Proefrit aanvragen?
Neem contact op en ervaar zelf de sportieve prestaties en wendbaarheid van de Kawasaki Z 800 ABS!

Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Wij behouden ons het recht voor op eventuele fouten of wijzigingen.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion