Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z H2 SE PERFORMANCE - 2024

Garantie: Ja
255 Km
Se
kawasaki - z-h2-se-performance
kawasaki - z-h2-se-performance
kawasaki - z-h2-se-performance
kawasaki - z-h2-se-performance
kawasaki - z-h2-se-performance
kawasaki - z-h2-se-performance
kawasaki - z-h2-se-performance
kawasaki - z-h2-se-performance
kawasaki - z-h2-se-performance
kawasaki - z-h2-se-performance
kawasaki - z-h2-se-performance
kawasaki - z-h2-se-performance
kawasaki - z-h2-se-performance
kawasaki - z-h2-se-performance
kawasaki - z-h2-se-performance
kawasaki - z-h2-se-performance
kawasaki - z-h2-se-performance
kawasaki - z-h2-se-performance
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
ZH2 SE / ZH2SE

Aangeboden door Leigraaf Motoren:

De Kawasaki ZH2 SE uit 30 december 2024 is een technologisch meesterwerk en een absoluut monster op twee wielen. Met zijn supercharged viercilinder levert hij meer dan 200 pk en een koppel dat je uit de bocht katapulteert. 

- Deze motor is afkomstig van de 1e eigenaar
- Fabrieksgarantie tot 2029

Onderscheidende opties:
- Handvatverwarming
- Akrapovic
- Duo seat cover
- TFT scherm
- Brembo
- Kibs
- ABS
- KECS
- Quickshifter
- Elektronische gasklep
- KCMF
- IMU
- Supercharged
- KLCM
- Assist & slipper clutch
- KTRC
- Cruise control
- Rij modussen

Leigraaf Motoren:

- Financiering is bij ons mogelijk
- Bezorgen is mogelijk
- Reserveren is mogelijk na aanbetaling
- RDW-erkend
- Inruil is mogelijk
- Instagram: Leigraafmotoren
- Neem gerust contact met ons op: +31631741779

Het doel van Leigraaf Motoren is om jou die ene droom motor te leveren met de daarbij komende service die je verdient. Wij streven ernaar dat je met een goed en vertrouwd gevoel naar ons toe komt én met een nog beter gevoel weg gaat

Disclaimer: Ondanks de grote zorg die besteed wordt aan de advertentie, kunnen wij niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Leigraaf Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion