Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z900 - 2021

Garantie: Ja
25190 Km
.
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Tankinhoud: 17 liter
Vrije hefhoogte: 82 cm
Referentienummer: 14973

Kawasaki Z900 – 2021
25.190 km | 125 pk | 948 cc viercilinder | Volledig LED-verlichting | TFT-display met Bluetooth.


Sportieve naked met krachtige prestaties en moderne technologie.


*948 cc viercilinder – 125 pk bij 9.500 tpm

* Kawasaki Traction Control (KTRC) en 4 rijmodi

* Volledig instelbare vering voor en achter

* TFT-kleurendisplay met smartphoneconnectiviteit
* Volledige LED-verlichting

* Assist & Slipper Clutch voor soepel schakelen

* 17L brandstoftank | Rijklaar gewicht: 212 kg


Deze Z900 combineert brute kracht met verfijnde controle. Met zijn moderne uitrusting en indrukwekkende prestaties is het de ideale keuze voor zowel sportieve ritten als dagelijks gebruik.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Friese Motorexperts
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion