Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z900RS SE - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
MATT ZWART
kawasaki - z900rs-se
kawasaki - z900rs-se
kawasaki - z900rs-se
kawasaki - z900rs-se
kawasaki - z900rs-se
kawasaki - z900rs-se
kawasaki - z900rs-se
kawasaki - z900rs-se
kawasaki - z900rs-se
kawasaki - z900rs-se
kawasaki - z900rs-se
kawasaki - z900rs-se
kawasaki - z900rs-se
kawasaki - z900rs-se
kawasaki - z900rs-se
kawasaki - z900rs-se
kawasaki - z900rs-se
kawasaki - z900rs-se
kawasaki - z900rs-se
kawasaki - z900rs-se
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De Kawasaki Z900RS is al sinds zijn introductie de populairste motor in het retro segment. Dit is echter geen reden voor de Kawasaki engineers om stil te blijven zitten. Kawasaki doet er nog een schep bovenop met de nieuwe Z900RS SE. Met onder andere Öhlins vering, Brembo remklauwen en een waanzinnige Yellow Ball kleurstelling brengt de Z900RS SE de succesvolle mix van het heden en het verleden naar een nóg hoger niveau.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Wim ter Braake Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: YAMAHA in 1999 - Ergens in 1999 lanceert men de nieuwe Yamaha "Majesty" en wordt dit in zeer korte tijd de best verkopende 250 cc motorscooter. Een gerestylde machine met een prima performance en een prachtig design. Yamaha pakt ook uit met de XV 1600 Road Star. Deze heeft de grootste cilinderinhoud van dat moment. Het 1.6-liter OHV V-twin motorblok zal weer een toon zetten voor 'the bigger the better'. Men spreekt al hier en daar van een 'powercruiser'. Deze term zal steeds sterker worden naarmate door de jaren er meer dergelijke modellen worden geproduceerd. Er wordt een nieuwe 1100 cc versie van een kleinere bestseller-drie-jaar-op-rij, de XVS 650, gelanceerd onder de naam XVS 1100. De FJR 1300 is een prachtige tourmotor en heeft al snel een breed publiek bereikt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion