Nieuwsbrief:

KTM  125 SX - 2024

Garantie: Nee
0 Km
Oranje
ktm - 125-sx
ktm - 125-sx
ktm - 125-sx
ktm - 125-sx
ktm - 125-sx
ktm - 125-sx
ktm - 125-sx
ktm - 125-sx
ktm - 125-sx
ktm - 125-sx
ktm - 125-sx
ktm - 125-sx
ktm - 125-sx
ktm - 125-sx
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

KTM SX 125, modeljaar 2024 – dit is de laatste overjarige op voorraad!
Een unieke kans om een gloednieuwe motor te kopen voor een scherpe prijs.

 Highlights:

  • 0 uur – volledig nieuw, ongebruikt

  • Laatste beschikbare 2024 model – scherp geprijsd

  • Levering inclusief alle originele documenten en toebehoren

 Techniek & features:

  • 2-stroke krachtbron met brandstofinjectie – krachtige, soepele vermogensopbouw en minder afstelling nodig

  • 2 mappings selecteerbaar via de knop op het stuur:

    • Map 1: voorspelbaar en gecontroleerd vermogen (voor gladde of technische banen)

    • Map 2: agressiever, voor maximale performance en directe gasrespons

  • WP XACT vering (voor & achter) – hoogwaardige instelbare vering voor maximale controle en comfort, zowel voor amateurs als serieuze rijders

 Klaar om in te zetten op het circuit – of perfect als instap in de 125-klasse met moderne technologie en betrouwbare prestaties.

 






Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Robbe Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieën te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2025 Motoroccasion