Nieuwsbrief:

KTM  1290 SUPER DUKE GT - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Oranje/Blauw
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Met de KTM 1290 Super Duke GT uit 2024 kies je voor een motor die kracht, comfort en geavanceerde techniek naadloos combineert. Het indrukwekkende vermogen van 128 kW zorgt voor een dynamische rijervaring, terwijl het lichte gewicht van 228 kilo bijdraagt aan een wendbaar en sportief karakter. Deze motor is ontworpen voor de serieuze toerrijder en beschikt over een royale 23-liter tank, waarmee je lange afstanden kunt overbruggen zonder vaak te hoeven stoppen.

Veiligheid en rijcomfort staan centraal met de nieuwste technologieën. Bochten-ABS biedt vertrouwen in elke bocht, terwijl traction control voorkomt dat je grip verliest. De semi-actieve WP vering past zich automatisch aan het wegdek aan, wat zorgt voor een soepele en stabiele rit. Handvatverwarming houdt je handen warm bij koud weer en LED bochtenverlichting verbetert het zicht en de veiligheid in het donker.

Daarnaast heeft deze KTM een slipper clutch voor soepel schakelen zonder haperingen, wat vooral bij sportief rijden het verschil maakt. De nieuwe besturingsunit en het uitgebreide navigatiesysteem met turn-by-turn aanwijzingen begeleiden je moeiteloos op elke route. Een automatische reset van de richtingaanwijzers en een bandenspanningsmanagementsysteem verhogen het gemak en de veiligheid. De WP stuurdemper zorgt voor extra stabiliteit, zeker bij hoge snelheden.

Kortom, de KTM 1290 Super Duke GT is een veelzijdige en krachtige motor waarmee je elk avontuur met vertrouwen en comfort aangaat. Geniet van elk moment op de weg, of je nu toert of sportief rijdt.
  • Ga voor zekerheid en geniet bij dit nieuwe model van fabrieksgarantie en mobilityservice!

    Elke motorfiets die u aanschaft bij NIWA Motoren kan worden voorzien van een 10-daagse gratis Allrisk verzekering. Vraag hiernaar tijdens adviesgesprek!

    Financieren of leasen mogelijk! Vraag naar de voorwaarden.

    NIWA Motoren bestaat ruim 25 jaar en is de absolute Suzuki, KTM, Kawasaki en Italiaanse specialist van het noorden.

    Met ruim 250 motoren op voorraad bent u voor zowel nieuwe als gebruikte motoren van alle merken bij ons aan het juiste adres. Wij ruilen uw motorfiets graag in, bovendien is inruil van uw auto ook mogelijk.

    NIWA Motoren is tevens eigenaar van Voordeelhelmen Zwaagdijk, ook voor kleding, helmen en accessoires adviseren wij u graag.

    Interesse in deze motorfiets ? Neem contact met ons op via 0228-564000 of stuur een email naar verkoop@niwa.nl

    Maandag:Gesloten
    Dinsdag:08:30 - 17:30
    Woensdag:08:30 - 17:30
    Donderdag:08:30 - 17:30 (koopavond van 1 april tot 1 sept)
    Vrijdag:08:30 - 17:30
    Zaterdag:08:30 - 16:30
    Zondag:Gesloten


Opties en Accessoires:
23 Liter tank, Automatic Turn Indicator reset, Bochten ABS, Cruise control, Handvatverwarming, LED Bochtenverlichting, Nieuw 7, Nieuwe besturingsunit, Ride by Wire, Semi-actieve WP vering, Slipper Clutch, Super Moto Modus, Tire Pressure management system, Traction control, Turn by Turn plus Navigation, WP Stuurdemper




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geëxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion