Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Nieuw: Ja
Referentienummer: 10034
Geschikt voor rijbewijs: A
De meest dynamische naked bike ooit; de KTM 1290 Super Duke GT.
Met de modernste ergonomie, elektronica en een extreem uithoudingsvermogen is dit een echte wondermachine.
Met een motorblok van 1301 cc en een vermogen van 127 kW (173 PK) bij een koppel van 144 NM.
KTM SUPERDUKE 1290 GT
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 2-cylinder, 4-stroke, V 75° |
Boring x slag | mm x mm |
Cilinder inhoud | 1301 cc |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 175 pk / 128.7 kW bij tpm |
Max. koppel | 141 Nm bij tpm |
Koppeling | PASC (TM) slipper koppeling, hydr. bediening |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting, X-Ring 5/8 x 5/16 |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 23 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Chroom-molybdeen buisframe, gepoedercoat |
Vering voor | WP Semi-active suspension USD Ø 48 mm |
Vering achter | WP Semi-active suspension monoshock |
Remmen voor | 2 x Brembo monoblock four-piston radial fixed calliper, 320 mm remschijven, zwevend |
Remmen achter | Brembo twin-piston fixed calliper, 240 mm remschijf |
Voorband | Pirelli Angel GT |
Achterband | Pirelli Angel GT |
Wielbasis | |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 835 mm |
Drooggewicht | 209 kg |
Leverbare kleuren | Zwart, Wit |
Beschrijving | De 2019 TM 1290 SUPER DUKE GT neemt de reeds bewezen prestaties op de lange afstand van het vorige GT model en versterkt deze nog verder met nieuwe verbeteringen. Dezelfde gestoorde combinatie die de vorige SUPER DUKE GT had tussen het vermogen van de krachtige V-twin en het comfort en de uitrusting om de hele dag door te knallen - nu nog intenser, met nog meer verbeteringen en features die de prestaties naar een hoger niveau tillen. |
Bij Motorcentrum Urk leggen we een sterke nadruk op kwaliteit; het is de kern van alles wat we doen. Ons team is volledig toegewijd aan het leveren van uitmuntende service en ondersteuning aan onze klanten. Of u nu op zoek bent naar deskundig advies of naar de beste producten op de markt, u kunt erop vertrouwen dat wij altijd voor u klaarstaan.
 | Urk, Flevoland |
 | 06-27031554 |
Wist u dat: In de motortaal "Off road" betekent: Met de off road, of de off the road-motorfiets, kan door het landschap worden gereden, waarbij modder, kuilen, mul zand en stenen kunnen worden getrotseerd. Off the road geeft aan dat de motorfiets niet primair is ontworpen voor het rijden op de weg, wat echter wel mogelijk is. De off road is een
kruising van een motorfiets voor gebruik op de weg en een crossmotorfiets. Hij heeft banden met een grof profiel en een
voorvork met een extra lange veerweg, waardoor hij hoog op de benen staat. Bovendien is een beschermplaat aangebracht die het carter tegen steenslag beschermt. Zoals veel trends is de off road-rage uit de Verenigde Staten komen overwaaien. Dat gebeurde in de tweede helft van de jaren zeventig. Yamaha was trendsetter met een eencilinder 250CC tweetakt. De Yamaha XT500, met eencilinder viertaktmotor, is zonder twijfel de
bekendste off road en bleek een betrouwbare motorfiets die zich in een grote populariteit mocht verheugen. De XT500
heeft inmiddels een aantal waardige opvolgers gekregen, waaronder de XT600. Een groeiende trend is het toenemend aantal cc’s dat de constructeurs in de off road-motorfietsen stoppen. De Yamaha XTZ750 Super Ténéré bijvoorbeeld heeft twee cilinders met een gezamenlijke cilinderinhoud van 750CC. Off road rijden is een avontuurlijke bezigheid, men komt op plaatsen waar men met de auto niet kan komen. Een off road-rijder heet in Frankrijk een randonneur, een wandelaar, iemand die wandelt met behulp van de motorfiets. De Engelsen spreken van dual sport als zij off road bedoelen en dat geeft duidelijker aan waarvoor deze motorfietsen in de praktijk worden gebruikt, namelijk op én naast de weg.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken