Nieuwsbrief:

KTM  300 EXC - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
ORANGE
ktm - 300-exc
ktm - 300-exc
ktm - 300-exc
ktm - 300-exc
ktm - 300-exc
ktm - 300-exc
ktm - 300-exc
ktm - 300-exc
ktm - 300-exc
ktm - 300-exc
ktm - 300-exc
ktm - 300-exc
ktm - 300-exc
ktm - 300-exc
ktm - 300-exc
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

De 2025 KTM 300 EXC HARDENDURO is klaar om uit de racewagen te rollen en de startlijn van de proloog op te rijden. Gebaseerd op de nu al legendarische KTM 300 EXC, onderscheidt de HARDENDURO zich met een exclusief HARDENDURO onderdelenpakket. Dankzij de hardcore beschermingsonderdelen, trekriemen, CNC-gefreesde componenten – om nog maar te zwijgen van de volledig verstelbare vorken met gesloten patroon – en een totaal unieke grafische kit is dit het ultieme HARDENDURO-pakket voor het aanpakken van 's werelds zwaarste offroad-kampioenschap. Hoogtepunten van de KTM 300 EXC HARDENDURO 2025 zijn:

- ORANGE GLOSSY FRAME
- KTM HARDENDURO BAR PAD
- FACTORY RACING FRAME PROTECTION SET
- FACTORY RACING SEAT
- MAP-SELECT SWITCH
- FACTORY WHEEL SET
- WRAP-AROUND HANDGUARD KIT
- RADIATOR FAN
- BLACK ANODIZED CNC MACHINED TRIPLE CLAMPS
- SKID PLATE
- SEMI-FLOATING FRONT BRAKE DISC
- FRONT BRAKE DISC GUARD
- SOLID REAR BRAKE DISC
- REAR BRAKE SAFETY WIRE
- ORANGE REAR BRAKE DISC GUARD
- ORANGE SUPERSPROX STEALTH REAR SPROCKET
- CLUTCH SLAVE CYLINDER PROTECTION
- SUPPORTING STRAPS
- METZELER 6 DAYS EXTREME TIRES




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mulders Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2025 Motoroccasion