Nieuwsbrief:

KTM  390 DUKE ABS - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
BLUE
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

Met de KTM 390 DUKE wordt de wereld om je heen je eigen gymkhana. Deze middelzware krachtpatser brengt uitzonderlijke wendbaarheid, lichtgewicht handling en pittige prestaties naar de weg en is klaar om elke bocht of wending te nemen. De 2025 KTM 390 DUKE is uitgerust met state-of-the-art rijhulpmiddelen en instelbare vering - en agressieve looks - en draagt ??de kroon als het gaat om het snijden over het asfalt. Deze motorfiets is ontworpen en ontwikkeld in Oostenrijk en geassembleerd in India.
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mulders Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sei" betekent: Benelli 750 Sei, eerste seriemotorfiets met een motorblok dat zes cilinders dwarsgeplaatst in lijn had. Sei is Italiaans voor zes. Het Italiaanse merk Benelli kwam weliswaar als eerste met een dergelijke motorfiets op de markt, maar de vormgeving van het blok verraadde een nauw samenwerkingsverband met Japanse motorfietsfabrikanten. Kort daarop verscheen dan ook een Japanse motorfiets met een vrijwel identiek motorblok, de Honda CBX . Later volgde Kawasaki met een vergelijkbare watergekoelde zescilinder, de Z1300, een zwaargewicht van 300 kilogram. Dergelijke zescilinder-in-lijn motorfietsen worden niet meer gemaakt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion