Nieuwsbrief:

KTM  690 SMC R - 2024

Garantie: Ja
4343 Km
ORANJE
ktm - 690-smc-r
ktm - 690-smc-r
ktm - 690-smc-r
ktm - 690-smc-r
ktm - 690-smc-r
ktm - 690-smc-r
ktm - 690-smc-r
ktm - 690-smc-r
ktm - 690-smc-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Te koop: KTM 690 SMC R (2024)

Ben jij klaar voor pure adrenaline op twee wielen? Deze KTM 690 SMC R (bouwjaar 2024) biedt alles wat je zoekt: kracht, precisie en een ongeëvenaarde rijervaring. Met slechts 4.343 km op de teller is deze motor in topstaat en klaar om je naar nieuwe hoogtes te brengen.
Specificaties:


Bouwjaar: 2024
Kilometerstand: 4.343 km
Motor: 693cc ééncilinder, 74 pk
Kleur: Oranje
Verbruik: Zeer efficiënt, ideaal voor zowel straat als off-road
Staat: Perfecte staat, altijd goed onderhouden

Extra’s:


Luchtgekoelde motor met een indrukwekkende kracht en acceleratie
WP-vering voor ultiem comfort en handling, zelfs in bochten
Geavanceerd remsysteem voor maximale controle
Modern display en elektronische ondersteuning voor een optimale rijervaring
Sportieve en agressieve uitstraling die het straatbeeld domineert


De KTM 690 SMC R is de perfecte motor voor wie houdt van snelheid, precisie en avontuur. Of je nu door de stad slingert of de bocht in duikt op de openbare weg, deze motor levert altijd de prestaties die je zoekt.

Prijs: 12.800

Voor meer informatie of om een proefrit in te plannen, neem snel contact op! Grijp de kans om deze krachtige, sportieve machine van dichtbij te ervaren!

Opties en Accessoires:
ABS, EMERGENCY STOP INDICATOR, knipperlichten, andere, LEASE MOGELIJK, ONDERHOUDSHISTORIE




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
AS Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion