Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Te koop: KTM 790 Adventure S – In topstaat!
🏍️ Bouwjaar: 2019
📍 Kilometerstand: Slechts 5.141 km
🧡 Conditie: Zeer nette motor, uitstekend onderhouden
Uitgerust met:
✔️ PowerParts zadel met zadelverwarming
✔️ Handvatverwarming voor extra comfort
✔️ Geschikt voor A2-rijbewijs kan op 35 kW gezet worden kostenloos!
Een krachtige en veelzijdige allroad, perfect voor zowel lange toertochten als avontuurlijk offroad werk. Dankzij de lage kilometerstand en de luxe opties is dit een motor waar je zó op weg kunt – zomer én winter.
💬 inruil bespreekbaar.
📞 Interesse? Stuur gerust een bericht!
Heb je interesse of vragen over deze motor neem dan contact op met:
Zwaan Motorsport.
Emmeloord Ecopark
Info@zwaanmotorsport.nl
Tel nr:0649310717
aflevering aan huis mogelijk
Inruil van motorfietsen mogelijk
Alle motoren worden geleverd met tien dagen gratis allrisk verzekering!
- Zwaan Motorsport
eco park 21 h
8305 bj emmeloord
0649310717
Info@zwaanmotorsport.nl
www.zwaanmotorsport.nl
Passie voor motoren - Wil je motor inruilen dit behoort ook tot de mogelijkheden hou dan rekening met handel/inruilprijzen.
Ruime financierings mogelijkheden via numotorrijden.nl
10 dagen allrisk verzekering via verzekerd motorrijden.
Heb je interrese neem dan contact met ons op!
Openingstijden:
maandag op afspraak
dinsdag op afspraak
woensdag op afspraak
donderdag 18:00-2100
vrijdag 9:00-21:00
zaterdag 9:00-17:00
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 2-cillinder, 4-takt, parallel twin |
Boring x slag | 88|65.7 |
Cilinder inhoud | 799 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | injectie |
Ontsteking | |
Vermogen | 95|70| |
Max. koppel | | |
Koppeling | PASC antihopping clutch, mechanisch bediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting, X-Ring 5/8 x 1/4 |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 20 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Chroom-Molybdeen-stalen frame met gebruik van motor als spanningselement |
Vering voor | WP upside-down 43 mm |
Vering achter | WP monoshock |
Remmen voor | 2x radiaal bevestigde 4-zuigers caliper, 320 mm remschijf |
Remmen achter | 2 zuigers zwevende caliper, 260 mm remschijf |
Voorband | Avon Trailrider 21 |
Achterband | Avon Trailrider 18 |
Wielbasis | |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 850 |
Drooggewicht | 189 |
Leverbare kleuren | Oranje, Wit |
Beschrijving | Als je op zoek bent naar topprestaties leverende motorfiets die licht en compact is, een motor de gespecialiseerd is in avontuurlijk touren en in staat is offroad verder te gaan als het asfalt ophoudt, dan hoef je niet verder te zoeken dan de KTM 790 ADVENTURE. Deze sportieve toermotor, met KTM`s offroad DNA, is gebouwd voor eindeloos verkennen en heeft een ongekend potentieel voor offroad rijden. Of het nu in de woestijn is, op afgelegen bergpaden of transcontinentale reizen, geen andere tweecillinder enduro motor kan hem bijbenen. |
 | Emmeloord, Flevoland |
 | 06-49310717 |
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harleys enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde
fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveaut, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry
sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pks. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit
type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in Belgi aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken