Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  CALIFORNIA 1000 SPECIAL - 2002

Garantie: Ja
47099 Km
Zwart
moto-guzzi - california-1000-special
moto-guzzi - california-1000-special
moto-guzzi - california-1000-special
moto-guzzi - california-1000-special
moto-guzzi - california-1000-special
moto-guzzi - california-1000-special
moto-guzzi - california-1000-special
moto-guzzi - california-1000-special
moto-guzzi - california-1000-special
moto-guzzi - california-1000-special
moto-guzzi - california-1000-special
moto-guzzi - california-1000-special
moto-guzzi - california-1000-special
moto-guzzi - california-1000-special
moto-guzzi - california-1000-special
moto-guzzi - california-1000-special
moto-guzzi - california-1000-special
moto-guzzi - california-1000-special
moto-guzzi - california-1000-special
moto-guzzi - california-1000-special
moto-guzzi - california-1000-special
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Moto Guzzi California 1000 Special

Bouwjaar 2002

km stand 47099

Origineel in nederland geleverde motor

helemaal origineel en in prachtige conditie
  • Deze motor wordt afgeleverd met een beurt ( geen extra kosten )

    Inruil en financiering mogeliijk.

    Altijd incl. 7 dagen gratis allrisk verzekering.

    3 maanden garantie 

    Otomoto is dé motorzaak en autogarage in Ten Boer, nabij Groningen. Bij ons kunt u terecht voor motorverkoop, auto- en motoronderhoud, reparaties en winterstalling. Daarnaast beschikken we over een moderne wasstraat en wasbox voor een complete verzorging van uw voertuig. Wij helpen klanten uit Ten Boer, Groningen en omstreken met alles voor hun motor of auto – snel, vakkundig en persoonlijk

    www.otomoto.nl
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Otomoto
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion