Nieuwsbrief:

MOTO MORINI  SEIEMMEZZO STR - 2025

€ 6.999,- € 7.999,-
Garantie: Ja
Nieuw
Zwart, zilver
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Gloednieuwe 2025 Moto Morini SEIEMEZZO 650 Str(aat)

Kom naar de showroom en probeer onze DEMO!!!

Het ontwerp van de SEIEMMEZZO weerspiegelt het jeugdige en sportieve karakter, benadrukt door de harmonieuze en opvallende lijnen. De dynamische, nauwkeurige en authentieke rijstijl. Dat samen met de nieuwste technologie creëren we een unieke en opvallende motorfiets. Gemaakt van eersteklas materialen is het de juiste combinatie van veiligheid, sportiviteit, elegantie en plezier.

Technisch:

4-takt, 2 cilinders in lijn

Cilinderinhoud 649 cc
Boring x slag 83 x 60 mm
Compressieverhouding 11.3:1
Maximum koppel 54Nm / 5,5 kgm / 7000tpm
Vermogen 44,5kW / 61hp / 8250tpm
Injectiesysteem BOSCH EFI
Maximale snelheid 180 Km/h
Koelsysteem Vloeistof
Brandstofsysteem DOHC 8 valves.

Velgen Tubeless lichtmetalen velgen
Voorband 120/70-18M/C Pirelli Angel GT
Achterband160/60-17M/C Pirelli Angel GT
Voorrem Dubbele zwevende 298 mm schijfremmen, dubbele Brembo zuigers
Achterrem enkelvoudige 255 mm schijfrem, dubbele Brembo zuigers
ABS BOSCH ABS 9.1 Mb


Voor Kayaba 43 mm upside down-vork met instelbare veervoorspanning en rebound- en compressiedemping, veerweg 120 mm.
Achter Kayaba monoshock met instelbare veervoorspanning en rebound, veerweg 120 mm


Nu voor de geweldige actieprijs van €6999.- inclusie BPM en BTW en inclusief alfeveringskosten en rijklaarmaakkosten.
1 maand gratis verzekerd.

Inruil geen probleem.

Trefwoorden: str scr Moto Morini Motomorini xcape X cape twin parallel xsr 700 900 svartpilen 401 701 801 125 vitpilen SCR 950 yamaha fantic cabalero caballero explorer 500 Travel 700 icon dark ducati  benelli leoncino 400x 400 x caferacer cafe racer scram k75 411 K100 moto guzzi motoguzzi v7 stone urban enduro 803 street twin 650 MT03 MT07 Z750 Z800 Z900 690 790 890 duke superduke cb1000r cb 1000 1000R 650r 650 cb650
 

  • Garantie en financiering mogelijk in overleg.

    Bezorgen mogelijk. 2025 tarief  €159.- heel NL, m.u.v. waddeneilanden.

    Voor het maken van een afspraak contact opnemen met  06 - 50 266 464
    Graag tot ziens bij Louwsma Motoren!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Louwsma Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2025 Motoroccasion