Nieuwsbrief:

MOTO MORINI  X-CAPE - 2024

€ 7.950,- € 8.299,-
Garantie: Ja
6 Km
WHITE
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze (officieel Moto Morini dealer ) biedt aan:

Moto Morini X-CAPE 650, Nieuw en ongekentekend, 3jaar fabriek garantie.

Van € 8.299 voor € 7.950. 

Deze Italiaans gestylede adventure 650cc twin staat klaar voor u.

Standaard voorzien van:
- 19" voorwiel
- 17" achterwiel
- Gietwielen
- Pirelli Scorpion STR banden
- Marzocchi vering
- Brembo remmen
- 7"TFT dashboard scherm met mogelijkheid om uw telefoon te verbinden
- Uitgebreide boordcomputer
- 12v voeding in cockpit
- LED koplamp
- LED knipperlichten
- en veel meer…..

De Moto Morini X-CAPE is een alleskunner! Zowel voor uw avontuurlijke trips, maar ook uw woon-werk verkeer. Hij gaat geen uitdaging uit de weg….

Beschikbaar voor erg interessante actieprijs van slechts €8.299,- (zoals afgebeeld met gietwielen). Maar ook te leveren tegen actieprijs met spaakwielen voor €8.799,-.

Gespreide betaling privé of zakelijk mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
DIPI-moto
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2025 Motoroccasion