Nieuwsbrief:

PEUGEOT  METROPOLIS RS - 2019

24042 Km
Grijs
peugeot - metropolis-rs
peugeot - metropolis-rs
peugeot - metropolis-rs
peugeot - metropolis-rs
peugeot - metropolis-rs
peugeot - metropolis-rs
peugeot - metropolis-rs
peugeot - metropolis-rs
peugeot - metropolis-rs
peugeot - metropolis-rs
peugeot - metropolis-rs
peugeot - metropolis-rs
peugeot - metropolis-rs
peugeot - metropolis-rs
peugeot - metropolis-rs
peugeot - metropolis-rs
peugeot - metropolis-rs
peugeot - metropolis-rs
peugeot - metropolis-rs
peugeot - metropolis-rs
peugeot - metropolis-rs
peugeot - metropolis-rs
peugeot - metropolis-rs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Goed onderhouden Peugeot Metropolis RS 400 ! Deze origineel Nederlandse Metropolis RS is compleet met 2x Keyless smart key, boekjes, volledig tellerrapport en onderhoudhistorie. Bovendien heeft de Peugeot door ons zojuist een grote beurt gehad waarbij wij o.a. de kleppen hebben gesteld, motorolie, bougie, accu, vloeistoffen en de voorbanden hebben vervangen. Onderhoudsfacturen van de 1000, 10.000 en 20.000 km zijn aanwezig.

Deze motor is ook geschikt voor het auto rijbewijs / B rijbewijs. (Indien behaald voor 19 januari 2013) ( vergelijkbaar met de Piaggio MP3 )

Deze Metropolis RS is voorzien van de volgende optie/accessoires:

- ABS remsysteem
- TCS Traction control
- Bandenspanningssensoren
- Ermax windscherm
- Optimate druppellader aansluiting

Afleverbeurt en garantie is mogelijk tegen meerprijs

 
  • Neem contact met ons op om een afspraak te maken, wij zijn op afspraak ook 's avonds en in het weekend beschikbaar. Wij zijn ook bereikbaar op Whatsapp.

    met vriendelijke groet,

    Straver Motoren
    De RDW erkende motorzaak in het groene hart van Nederland





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Straver Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2025 Motoroccasion