Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSF 650 S BANDIT ABS - 2009

42140 Km
ZILVERGRIJS
suzuki - gsf-650-s-bandit-abs
suzuki - gsf-650-s-bandit-abs
suzuki - gsf-650-s-bandit-abs
suzuki - gsf-650-s-bandit-abs
suzuki - gsf-650-s-bandit-abs
suzuki - gsf-650-s-bandit-abs
suzuki - gsf-650-s-bandit-abs
suzuki - gsf-650-s-bandit-abs
suzuki - gsf-650-s-bandit-abs
suzuki - gsf-650-s-bandit-abs
suzuki - gsf-650-s-bandit-abs
suzuki - gsf-650-s-bandit-abs
suzuki - gsf-650-s-bandit-abs
suzuki - gsf-650-s-bandit-abs
suzuki - gsf-650-s-bandit-abs
suzuki - gsf-650-s-bandit-abs
suzuki - gsf-650-s-bandit-abs
suzuki - gsf-650-s-bandit-abs
suzuki - gsf-650-s-bandit-abs
suzuki - gsf-650-s-bandit-abs
suzuki - gsf-650-s-bandit-abs
suzuki - gsf-650-s-bandit-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2009

------ Mooie Suzuki Bandit GSF 650 S ------

Met de volgende opties:

- Met ABS

- Handvat verwarming

- Kettingsmeer systeem





Zekerheidspakket van € 299,-

- 12 maanden garantie
- Slijtage delen minimaal 50%!
- Met volle tank afgeleverd!
- Uitgebreide onderhoudsbeurt

Zekerheidspakket van € 199,-

- Controle beurt
- Alle vloeistoffen
- Halve tank
- 1 maand garantie op het blok

Naast onze handel in motoren kunt u ook met een gerust hart bij ons terecht voor:

Onderhoud
Reparatie
Revisie
Schadeherstel
Banden
Stalling

Wij staan voor scherpe prijzen, kwaliteit en een persoonlijke aanpak.
Openingstijden:
Maandag: Op afspraak
Dinsdag: 8:30 - 17:00
Woensdag: 8:30 - 17:00
Donderdag: 8:30 - 17:00
Vrijdag: 8:30 - 17:00
Zaterdag: 9:00 - 16:00
Inruil en financiering mogelijk!

Rokemp Motoren

STERK IN MOTORWERK

Contact:
Telefoonnummer: 0527-240262
Adres: De Hagen 1
8325DB Vollenhove
info@rokempmotoren.nl
www.rokempmotoren.n
Opties en Accessoires:
Handvatverwarming, Kettingsmeer systeem




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Rokemp Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Springer" betekent: De springervoorvork werd decennia lang gebruikt op een aantal Amerikaanse motorfietsmerken, zoals Henderson, Ace, Excelsior en Cleveland, maar het meest en het langst op Harley-Davidson, waarop hij recentelijk opnieuw is toegepast. In alle gevallen is hier sprake van een zogenaamde geduwde parallel schommelarmvork. De vork ontleent zijn bijnaam springer aan de toepassing van uitwendige veren (springs). Op Harley-Davidson na hebben constructeurs van motorfietsen de telescopische vork na de Tweede Wereldoorlog unaniem verkozen boven de springer. Toch zijn zowel constructeurs als motorrijders het er na zoveel jaren nog niet over eens welk principe nou beter is: de schommelarm- of de telescoopvork.
© 2000 - 2025 Motoroccasion