Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-R 1300 HAYABUSA - 2000

Garantie: Ja
32514 Km
Rood zwart
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Te koop aangeboden een mooie en iconische 1ste generatie suzuki hayabusa . een motor die ook echt elke motorrijder kent en dat is niet voor niks.
 
  • Bridgestone achterband nieuw voorband zal dit seizoen aan vervanging toe zijn. ( kan in overleg )
  • originele uitlaat
  • Verstelbare rem en koppelings hendel
  • originele knipperlichten
  • originele spiegels
  • versnellings indicator
  • geen beginnersmotor
  • tankpad
  • wheelstriping
  • led verlichting 
  • Vloeistoffen en slijtagedelen zeer goed
  • Motor loopt en rijdt zeer goed
  • Zie foto's voor meer opties!

aanschouw de meest bekende motor onder de motorrijders. de suzuki hayabusa 1ste generatie. een prachtige motor die elk jaar meer waard wordt. 
  • Welkom bij Meester Motorsport

    De plek waar de passie voor motoren en de klanttevredenheid altijd voorop staan!  Met meer dan 15 jaar ervaring in de motorbranche en een uitgebreide kennis van motoren, doen wij er alles aan om jou te helpen de motor van je dromen te vinden.
    Daarnaast kun je bij ons ook terecht voor het verkopen of inruilen van je motor, evenals voor financiering en verzekering.
    Bekijk ons volledige aanbod motoren en diensten op www.meestermotorsport.nl

    Wij zijn zeven dagen per week geopend op afspraak. Hierdoor bent je niet gebonden aan openingstijden en kunt je ook in de avond bij ons terecht. Een afspraak maken kan eenvoudig via telefoon, e-mail of WhatsApp.

    - Tenaamstelling/vrijwaring
    - Gratis 10 dagen All-Risk verzekering
    - Proefrit is altijd mogelijk
    - Vandaag kopen = vandaag rijden!
    - Zeven dagen per week geopend op afspraak


    Wij zijn bereikbaar via:
    Telefoon: +31642056891
    WhatsApp: +31642056891
    E-mail: info@meestermotorsport.nl

    Meester Motorsport
    De Kronkels 9B
    3752LM Bunschoten-Spakenburg

  • Ben je geïnteresseerd en wil je de motor van dichtbij bekijken? Neem gerust en vrijblijvend contact op voor een bezichtiging of proefrit.

    _______________________________________________________________________________________________________________________________________________





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Meester Motorsport
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion