Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-S 1000 STREET X-TREME - 2021

Garantie: Ja
11016 Km
.
suzuki - gsx-s-1000-street-x-treme
suzuki - gsx-s-1000-street-x-treme
suzuki - gsx-s-1000-street-x-treme
suzuki - gsx-s-1000-street-x-treme
suzuki - gsx-s-1000-street-x-treme
suzuki - gsx-s-1000-street-x-treme
suzuki - gsx-s-1000-street-x-treme
suzuki - gsx-s-1000-street-x-treme
suzuki - gsx-s-1000-street-x-treme
suzuki - gsx-s-1000-street-x-treme
suzuki - gsx-s-1000-street-x-treme
suzuki - gsx-s-1000-street-x-treme
suzuki - gsx-s-1000-street-x-treme
suzuki - gsx-s-1000-street-x-treme
suzuki - gsx-s-1000-street-x-treme
suzuki - gsx-s-1000-street-x-treme
suzuki - gsx-s-1000-street-x-treme
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Afmetingen (LxB): 212 x 80 cm
Schade: schadevrij
Garantie: Huisgarantie
Optioneel afleverpakket (€ 250): 6 Maanden garantie: Is inclusief afleveringsbeurt. Alle slijtagedelen in goede staat en 6 maanden garantie.
Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie (6 maanden garantie)

1e eigenaar motorfiets, nieuw door ons geleverd.
Opties en Accessoires:
Alarm klasse 1(startblokkering), Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Boordcomputer, Comfort buddy, LED achterlichten, LED koplampen, Sportuitlaat, Alarm, ASR, Startonderbreker




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorhuis Bakker
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2025 Motoroccasion