Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Motor Outlet – scherpe prijzen, geen poespas
Onze naam zegt het al: bij Motor Outlet koop je motoren tegen échte handelsprijzen. Geen inruil, geen garantie, gewoon zo mee voor een scherpe prijs. En wist je dat je bij ons ook terechtkunt voor motorkleding tegen de allerlaagste prijzen? Kom langs en sla je slag!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 4-takt, vloeistofgekoeld, DOHC, 54° V-twin |
Boring x slag | 112 mm x 112 mm |
Cilinder inhoud | 1783 cc |
Comp. verhouding | 10.5:1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Injectie |
Ontsteking | electrisch |
Vermogen | 125 pk / 92 kW bij 6200 tpm |
Max. koppel | 160 Nm bij 320 tpm |
Koppeling | droge multiplaat koppeling |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 19 liter |
Topsnelheid | |
ABS | nee |
Frame | |
Vering voor | telescopische UPS voorvork, schroefveren, oliegedempt, veerweg 130 mm |
Vering achter | Swingarm, schroefveer, oliegevulde schokdemper veervoorspanning 7-voudig instelbaar, veerweg 118 mm |
Remmen voor | dubbele 310 mm schijf |
Remmen achter | enkele 275 mm schijf |
Voorband | 130/70R18M/C 63V |
Achterband | 240/40R18M/C 79V |
Wielbasis | 1715 mm |
Lengte | 2485 mm |
Breedte | 940 mm |
Hoogte | 1180 mm |
Zithoogte | 700 mm |
Drooggewicht | 319 kg |
Leverbare kleuren | Wit, Zwart |
Beschrijving | Het high-tech 1800cc V-Twin motorblok levert gecombineerd met het Suzuki Dual Throttle Valve injectiesysteem (zelfde als op de GSX-R serie) een vermogen van maarliefst 130pk en een krachtig koppel van 160Nm. Dit maakt de Intruder M1800R één van de krachtigste cruisers in de markt! Naast het krachtige motorblok maken de sportieve upside-down vering, de radiaal gemonteerde remklauwen en de extreem brede achterband (240mm) de M1800R tot een heuse powercruiser. |
 | Bathmen , Overijssel |
 | 06-38357616 |
Wist u dat: In de motortaal "Lead Wing" betekent: Bijnaam voor de Honda GoldWing. De GL1000 GoldWing van Honda betekende een sensatie toen hij in oktober 1974 werd geïntroduceerd op de IFMA-motorshow in Keulen. Niet alleen door zijn massieve uitstraling en enorm gewicht van 260 kilogram, maar ook door de watergekoelde viercilinder Moxermotor en andere technische bijzonderheden, zoals een tank die onder het zadel is geplaatst. De motorfiets heeft een reputatie verworven als betrouwbare, comfortabele en soepele toerbuffel. Er bestaat waarschijnlijk geen andere motorfiets waarover de meningen zo verdeeld zijn. ‘You hate it or you love it’, zeggen de Engelsen; een middenweg bestaat niet. GoldWinghaters spraken al snel over de Lead Wing (de loden vleugel). Aan de andere kant zijn er motorrijders die bij de GoldWïng zweren, getuige de vele (grote) clubs die momenteel rond dit merk bestaan. Vooral in de Verenigde Staten werd de GoldWing binnen korte tijd een doorslaand succes. Hoe dan ook, de GoldWing is de motorfiets met de meeste (ongunstig klinkende) bijnamen uit de geschiedenis van de motorfiets, zoals: halve auto, Scania en touringcar op twee wielen. Door de jaren heen werd de motorfiets voortdurend verbeterd. De huidige GoldWing heeft een zescilinder krachtbron en was de meest luxueuze toerfiets.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken