Inclusief; Topkoffer - Navi steun en Origineel Zijkofferdragerset .Opties en Accessoires: Fabrieksgarantie
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor
4-takt,Vloeistofgekoeld, DOHC, 90V-twin
Boring x slag
100|66
Cilinder inhoud
1,037
Comp. verhouding
11,5:1
Kleppen
Brandstof toevoer
Injectie
Ontsteking
Vermogen
107|79|8,500
Max. koppel
1000|6000
Koppeling
Versnellingsbak
6 versnellingen
Verhouding
Overbrenging
Starter
electrisch
Tankinhoud
20
Topsnelheid
ABS
ja
Frame
Twin-Spar
Vering voor
Telescopisch, Schroefveren, Oliegevuld
Vering achter
Swingarm, Schroefveer, Oliegevuld
Remmen voor
Dubbele remschijven
Remmen achter
Remschijf
Voorband
90/90-21M/C (54H) tube
Achterband
150/70R17M/C 69V
Wielbasis
1595
Lengte
2390
Breedte
960
Hoogte
1505
Zithoogte
880
Drooggewicht
252
Leverbare kleuren
Wit/Geel/Zwart
Beschrijving
Suzuki V-Strom 1050DE
De V-STROM 1050DE is gericht op optimale prestaties en controle, ook wanneer je ontdekkingsdrift verder gaat over gravelpaden en vlakke off-roadpaden. Wielbasis, balhoofdhoek, rijpositie en specifieke features verleggen het werkterrein ook naar minder gebaande wegen.
Dealerschappen:
SUZUKI
Welkom bij MOTOSHOP MARGRATEN.
Motoshop Margraten is al jaren een vertrouwd adres voor alles wat motorrijden tot een waar genoegen maakt.
Wij heten U van harte welkom in onze zaak John en Tom en het Motoshop team
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1920 - In Mandello del Lario richtten op 15 maart 1920 Carlo Guzzi, technische genie en ontwerper, en zijn vriend Giorgio Parodi, de zoon van Emanuele, de -Societa Anonima Moto Guzzi- op. En zo werd een van de beroemdste motorfietsmerken geboren.
Carlo Guzzi en Giorgio Parodi waren een paar jaar daarvoor werkzaam bij de luchtmacht en samen met motorfietscoureur Giovanni Ravelli tot de ontdekking gekomen dat ze allen een brandende hartstocht voor de motorfiets hadden. In tegenstelling tot bijna alle andere constructeurs die in die jaren constant streefden naar betere prestaties was men bij Moto Guzzi gefocust op het feit dat elke component van de motorfiets het vooral moest hebben van de functionaliteit en betrouwbaarheid.
Dit word al direct zichtbaar in het eerste prototype. Radicaal verschillend van andere motoren in zijn motorconfiguratie en framebouw. Een filosofie die Moto Guzzi door haar meer dan tachtig jarig leven nog steeds nastreeft.