Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
- 776 cc paralleltwin met 270° ontstekingsinterval, gepatenteerde Suzuki Cross Balancer en standaard Bi directional Quickshifter
- Ook standaard met rijmodi, instelbare ABS en Traction Control inclusief Gravel modus (G mode)
- Framegeometrie gericht op controle en comfort, instelbare SHOWA voor en achtervering
- LED verlichting, in hoogte verstelbaar windscherm en handkappen
- Kleuren TFT display van 5 inch met USB aansluiting en functie voor pop upwaarschuwingen
Suzuki trekt het doek van een volledig nieuwe adventure bike in het jaar dat de VSTROM 20 jaar op de markt is. De VSTROM 800DE met paralleltwin motorblok is een uitbreiding van de Adventure Sport range van Suzuki. De gloednieuwe motorfiets biedt energieke prestaties, een uiterst goede controle en uitgebreide elektronische rijdersondersteuning.
Uitbreiding VSTROM familie
De Suzuki VSTROM 800DE is de nieuwe aanwinst in Suzuki’s Adventure Sport range, met toonaangevende techniek, excellente prestaties zowel on als offroad en een zeer uitgebreide standaarduitrusting. Dit volledig nieuwe model komt tussen de VSTROM 650 en de vernieuwde VSTROM 1050 en heeft eigenschappen die aantrekkelijk zijn voor zowel ervaren als beginnende motorrijders met een A2 rijbewijs.
Bovendien wordt elke nieuwe Suzuki geleverd met 6 jaar garantie, gratis mobiliteits service binnen de garantie periode en is er de optie op Suzuki Finance financieringen, en speciaal voor de Suzuki rijders is er de Suzuki Motorverzekering!
- Ovaa Motors is de motorspecialist van Zeeland sinds 1978!
-Suzuki Full Range dealer
-KTM Full Range dealer
-Husqvarna Full Range dealer
-GASGAS Full Range dealer
-Yamaha Off-Road dealer
Kijk op onze website bij Services voor inruil/inkoop, financiering, verlengde garantie en het direct afsluiten van Uw gratis 10 daagse All-Risk motorverzekering!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 4-takt, vloeistofgekoeld, DOHC, 270° Parallel twin |
Boring x slag | 81|62 |
Cilinder inhoud | 776 |
Comp. verhouding | 12,8:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | injectie, ride by wire |
Ontsteking | |
Vermogen | 84|62| |
Max. koppel | 78|6500 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 20 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | |
Vering voor | Telescopisch, Schroefveren, Oliegevuld |
Vering achter | Swingarm, Schroefveer, Oliegevuld |
Remmen voor | Dubbele schijfremmen |
Remmen achter | Remschijf |
Voorband | 90/90-21M/C (54H) tube |
Achterband | 150/70R17M/C (69H) |
Wielbasis | 1570 |
Lengte | 2345 |
Breedte | 975 |
Hoogte | 1310 |
Zithoogte | 855 |
Drooggewicht | 213 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
| Dealerschappen: HUSQVARNA, KTM, SUZUKI |
Nieuwe en gebruikte motoren voor zeer scherpe prijzen. Als Suzuki Exclusief dealer heeft Ovaa Motors altijd de nieuwste Suzuki modellen in de showroom staan.
Voor meer informatie over de nieuwste Suzuki modellen kunt u hier klikken.
Ook worden er aantrekkelijke kortingen gegeven op enkele demomotoren!
 | Vlissingen, Zeeland |
 | 0118-461485 |
Wist u dat: In de motortaal "Superbike" betekent: Met de introductie van de Honda CB750 in 1968 werd het tijdperk van de superbike, de supermotorfiets, ingeluid. Voor die tijd had de CB750 een enorm vermogen. Ook opvallend was het motorblok met vier cilinders naast elkaar. Andere motormerken waaronder Suzuki (Suzuki 1100) en Kawasaki (Kawasaki 750 RS en Pilot 900) zouden snel volgen met zeer potente modellen. Een naam was nodig voor de nieuwe generatie zware motorfietsen: de superbike was officieel geboren. De ingrediënten voor een superbike zijn: veel cc’s, veel cilinders en veel vermogen. Superbikes, tot de verbeelding sprekende motorfietsen, waren er al veel langer. Superbikes uit de jaren dertig zijn bijvoorbeeld de Indian Four, een viercilinder in lijn, en de Brough-Superior 68occ, met een imposant v-twin motorblok en twee enorme vissestaartuitlaten aan één kant van de motorfiets. Voor die tijd een snelheidsmonster. De Vincent Black Shadow was in de jaren vijftig dé superbike. De Ariel Square Four met vier cilinders in carré geplaatst, geïntroduceerd in 1931, kan zich moeiteloos scharen bij de superbikes uit die jaren. Eigenlijk niets nieuws onder de zon dus, superbikes
bestonden al, maar in 1968 werd het verschijnsel nieuw leven ingeblazen. De huidige generatie superbikes zijn gespoten in oogverblindende toverbalkleuren en volledig gestroomlijnd. Een nieuwe ontwikkeling is dat steeds meer superbikes met een geringe cilinderinhoud op de markt komen. De Honda CBR250 RR , heeft weliswaar minder cc’s dan de meeste superbikes, maar is razendsnel en kan zich bijna meten met motorfietsen met een cilinderinhoud die viermaal groter is. Een speciale klasse in de wegracesport werd onder de naam superbike racing in 1971 ingevoerd onder auspiciën van het Britse motorweekblad Motorcycle News. Met racers met een cilinderinhoud van 500 tot 1000cc werden de eerste twee races op het circuit van Brands Hatch en Mallory Park verreden. De superbike race verschilde van de formule 750 series, maar er deden vaak dezelfde coureurs aan mee.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken