Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 800 DE - 2023

Garantie: Ja
9459 Km
Grijs/geel
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Deze nette 800 DE staat nu in onze showroom. Meerdere foto's zullen binnenkort toegevoegd worden na het poetsen.

motor is af fabriek rijk uitgerust met quickshifter ( omhoog en omlaag ), TFT scherm etc etc. Tevens voorzien van handvatverwarming, groter scherm en een nette aluminium Suzuki kofferset. Motor staat op een set splinternieuwe banden.

nog fabrieksgarantie tot 2028!!!


  • Linders Motoren is hét adres voor de aankoop van uw ( jong ) gebruikte occassion.
    De prijzen waar wij mee adverteren zijn altijd inclusief afleverkosten en garantie!!! ( mits anders omschreven in de advertentie )

    LET OP: Reserveren van een motorfiets is alleen mogelijk dmv een aanbetaling. Geen aanbetaling is ook niet gereserveerd!!!

    LINDERS MOTOREN
    Windmolenbosweg 22
    6081PE Haelen
    Tel: 06-23845207 ( ook whatsapp )

    Openingstijden:

    Maandag:    op afspraak
    Dinsdag:      op afspraak
    Woensdag:  op afspraak
    Donderdag: 09:00 - 17:00
    Vrijdag:        09:00 - 17:00
    Zaterdag:     op afspraak
    Zondag:       op afspraak

Opties en Accessoires:
ABS, Alarmverlichting, Bleutooth connectiviteit, Boekjes/historie aanwezig, Boordcomputer, Handkappen, Handvat verwarming, Kofferset, LED achterlicht, LED knipperlichten, LED koplamp, Middenbok, Motorblok bescherming, Quickshifter up/down, TFT scherm, Traction control, USB laadpunt




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Linders Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van FANTIC
© 2000 - 2025 Motoroccasion