Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM DL 1000 - 2014

Garantie: Ja
75067 Km
Rood
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nette staat!

Merk/type: Suzuki DL  1000 V-Strom
Kilometerstand: 75067 KM
Bouwjaar: 2014
Kleur: Rood
BTW/Marge: Marge (Bedrijven kunnen geen BTW terugvorderen van de belasting)A



Opties en accessoires:

ABS
Smoke kuipruit
Onderkuip
Handvatverwarming
Handkappen
Hugger
Inruil Mogelijk!


Prijs: € 6950,-

Wij leveren onze motoren in overleg af met: 
3 maanden  garantie voor € 199,-
12 maanden BOVAG garantie voor € 299,-

Het garantie pakket is  inclusief:
- Uitgebreide afleveringsbeurt
- Controle van alle slijtagedelen
- Volle tank benzine
- Grondige poetsbeurt
- Kenteken overschrijving

Voor meer info: 0572-371662

--
Boshuizen Motor Service
Barkstraat 1
8102 GV Raalte
 
Onze openingstijden zijn:

Maandag t/m vrijdag 09.00 t/m 18.00
Zaterdag  09.00 t/m 16.00
Koopavond: vrijdag 18.00 t/m 21.00
Woensdags Op afspraak

Tot ziens in onze winkel!


Met vriendelijke groet,

Koen Boshuizen







 
  • Boshuizen Motor Service - Kwaliteit ook waar je het niet ziet
     

     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Boshuizen Motor Service
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion