Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM DL 650 ABS - 2014

Garantie: Ja
34552 Km
Zwart, zilver
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Deze originele Nederlandse motorfiets staat sinds 2014 op kenteken, heeft een maximum vermogen van 52 kW (71 PK) en een cilinderinhoud van 645 cc.
Het verbruik van deze motorfiets is gemiddeld 4,1 liter per 100 km en hij weegt 199 kg.

Bouwjaar: 2014
Tellerstand: 34552

Super goed lopende en goedrijdende machine.

Garantie geen enkel probleem, wij staan achter onze motoren.

De motor verkeerd in goede staat van onderhoud en staat op goede Bridgestone banden.
Remblokken etc verkeren in goede staat.

Extra's:
Givi patended verstelbare windscherm
Givi topkoffer
Led verlichting
Led dagrijverlichting
Gecoate valbeugels
Handkappen
Scotoiler

Motor is compleet met 3 originele sleutels.
Motor start direct, rijd perfect en loopt als een zonnetje. Ook alle elektra en verlichting is werkend.

Kortom deze DL 650 V-strom staat klaar voor jou, neem nu contact op!

Prijs €5650.-

Prijs is inclusief 1 week allrisk  voorlopige dekking en vervolgens 1 maand gratis verzekering. Geheel vrijblijvend annuleren / dekking naar keuze.
Inruil motor? geen probleem.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Louwsma Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1900 - Fietsen werden in het begin van de 20e eeuw op velodromes gebruikt, grote ronde stadions, waarbij de voorrijder een machine bezat met kleine benzinemotoren. Deze werden voornamelijk uit Europa gehaald maar gingen nogal eens stuk. Een jonge ontwerper genaamd Oscar Hedstrom wilde van die afhankelijkheid af en bouwde een geheel eigen volgmotor. Op enig moment ontmoette hij een racer met de naam George Hendee die een eigen fietsfabriek bezat in Springfield, Massachussets. De twee bundelden hun krachten en creëerden een gemotoriseerde fiets met een motorblok dat in eigen beheer was ontworpen door Hedstrom. Zo werd de Hendee Manufacturing Company de producent van Indian Motorcycle. Er werd gekozen voor de naam Indian om direkt te laten zien dat het om een Amerikaans produkt ging. George Hendee werd bekend als de Big Chief (B.C.) en Oscar Hedstrom als de Medicine Man. De fabriek werd omgedoopt in de Wigwam en het dealernetwerk werd de stam (The Tribe) genoemd. De naam Hendee Manufacturing Company werd in 1923 veranderd in Indian Motocycle Company om de herkenbaarheid en eenheid te vergroten. De eerste V-twins met de naam Indian werden geproduceerd in 1907. Hedstrom verliet het bedrijf na een fikse ruzie in 1913 om nooit meer in de motorfietsbranche terug te keren. In 1916 werd in een ander conflict Hendee het Indian-pand uitgewerkt door het heersende managementteam.
© 2000 - 2025 Motoroccasion