Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM DL 650 ABS - 2020

Garantie: Ja
5400 Km
GRIJS
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Suzuki DL 650 ABS in de mooie grijze kleurstelling. Deze Suzuki is optisch helemaal in perfecte staat met originele lak. Ook technisch is de motor perfect onderhouden. De motor heeft slechts 5400 km gereden. Alle sleutels zijn aanwezig. Deze motor is optisch en technisch echt in nieuwstaat.Extra: Handkappen, ABS,Tas achter op rek,Scottoiler, zeer lage km stand, boekjes aanwezig , alle sleutels aanwezig. Een uitgebreide proefrit/bezichtiging is altijd mogelijk. 

 

De Suzuki V-Strom 650 ( DL650 ) is een middelzware, sportieve toermotorfiets die werd gelanceerd met een standaard rijhouding, brandstofinjectie en een aluminium chassis. De DL650 zit nu in de derde generatie sinds modeljaar 2017. De DL650 wordt op de markt gebracht in Europa, Oceanië, Noord- en Zuid-Amerika en sinds 2018 in India, en wordt vervaardigd in de ISO 14001- gecertificeerde eindassemblagefabriek van Suzuki in Toyokawa, Japan.
 

De V-Strom 650 ruilt kracht om zich aan te passen aan verschillende rijomstandigheden: woon-werkverkeer, cruisen, avontuurlijk toeren en in mindere mate off-road rijden. De motor wordt op verschillende manieren gecategoriseerd als dual sport, sport enduro tourer, street / adventure, woon-werkmotor of instapmodel.

  • Belt u gerust voor informatie of kom langs.
    De koffie staat klaar. Neem ook eens een kijkje in onze webshop!
    Vanaf 50,- gratis verzending, in onze showroom en webshop vindt u veel en voordelige motorkleding, helmen en laarzen.


    In onze winkel hebben wij veel voorraad motorkleding, helmen en laarzen. Kijk ook eens in onze outlet! 
    Bij ons kunt u ook terecht voor goede gebruikte motoren, voortdurend nieuw aanbod. Ook inkoop,bemiddeling of inruil.
    Verkoop van top merken zoals Aprilia, Benelli, BMW, Ducati, Honda, Kawasaki, Ktm, Suzuki, Triumph, Yamaha.

    Openingstijden:
    Maandag: 12:00 - 17.30
    Dinsdag: Op afspraak
    Woensdag: 12:00 - 17.30
    Donderdag: 12:00 - 17.30
    Vrijdag: 12:00 - 17.30
    Zaterdag: 10:00 - 17:00 uur
    Zondag: 12:00 - 17:00 uur 

    Buiten deze tijden zijn wij op afspraak geopend, dus belt u gerust.
    Groot aanbod van helmen en kleding en alleen A- merken:
    Revit, Dainese, Segura, Grand Canyon, Sidi, Berik, Arlen Ness, TCX, Shark, Shoei,Caberg, Shark, Shuomy, HJC, Scorpion, Agv, Modeka, Richa, Stylmartin, JHS, Held, Rusty Stitches, Forcefield, Shiro, Premier, F-Lite.

    Motorcentrum Friesland/MotorKledingVoordeel
    De iisbaan 7
    Wommels
    0515-423060 





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Friesland
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion