Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

SWM  SUPERDUAL - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Zwart
swm - superdual
swm - superdual
swm - superdual
swm - superdual
swm - superdual
swm - superdual
swm - superdual
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De SWM SuperDual-T(ravel) is een allroad motor met het juiste adventure gevoel. Geschikt voor liefhebbers van toertochten, on- en offroad. Ook bij dit model is de SWM doelstelling gehaald, namelijk om een degelijke motor te leveren tegen een zeer redelijke prijs. De Superdual is een lichte en compacte allroad motor, voorzien van alle gemakken die een rijder nodig heeft om comfortabel en betrouwbaar te rijden op de verharde en onverharde wegen. Zo is deze SWM voorzien van een bewezen 600cc eéncilinder en watergekoeld motorblok dat koppel en vermogen vanaf een laag toerental levert. Tevens zijn comfortabele vering en allroad banden voorzien, 19 inch voor en 17 inch achter. De SuperDual-T onderscheidt zich met ABS, een 18 liter metalen benzinetank en de standaard meegeleverde accessoires, zoals een windscherm, valbeugels, carterbescherming en bevestigingsset voor de topkoffer(s). De zijkoffers met bijbehorend kofferrek zijn als optie leverbaar.

 
Specificaties:


Motor: Eéncilinder, 4-tankt, 600cc, watergekoeld
6 versnellingen
Typegoedkeuring Euro 5
Zadelhoogte 895 mm
Remmen: ABS met 300mm BREMBO remschijf voor en 220mm achter
Banden: Voor: 110/80-19 M/C 54P Timsun / Achter 140/80-17 M/C 69P Timsun
Gewicht 196 kg (Full load weight) /
Vermogen: 40Kw / 55Pk






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Femon Parts
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1947 - Johnny Spiegelhof wint de Daytona 200 aan boord van een Sport Scout. De Eerste Daytona 200 wordt gehouden op nieuw strand/stratencircuit en gewonnen door de Indian renner Floyd Emde op een 648 Scout. Na de oorlog worstelt Indian met de herintreding op de publieke markt. De verkoop van de Chief daalde gedurende een jaar en wordt opnieuw geïntroduceerd in 1951 als een machtig 80-cubic-inch model maar de verkoop blijft dalen en Indian wordt gedwongen om de productie in 1953 te stoppen.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van BRAMMO
© 2000 - 2025 Motoroccasion