Nieuwsbrief:

TRIUMPH  BONNEVILLE T 120 - 2019

Garantie: Nee
13070 Km
ZILVER METALLIC
triumph - bonneville--t-120
triumph - bonneville--t-120
triumph - bonneville--t-120
triumph - bonneville--t-120
triumph - bonneville--t-120
triumph - bonneville--t-120
triumph - bonneville--t-120
triumph - bonneville--t-120
triumph - bonneville--t-120
triumph - bonneville--t-120
triumph - bonneville--t-120
triumph - bonneville--t-120
triumph - bonneville--t-120
triumph - bonneville--t-120
triumph - bonneville--t-120
triumph - bonneville--t-120
triumph - bonneville--t-120
triumph - bonneville--t-120
triumph - bonneville--t-120
triumph - bonneville--t-120
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)

Wat een plaatje. Een werkelijk schitterende Triumph Bonneville T120.
De Bonneville heeft in zijn lange geschiedenis diverse beroemdheden als bijvoorbeeld Keith Richards, Elvis, David Beckham en Steve McQueen nog iconischer gemaakt dan ze al waren, en het is ook wel te begrijpen waarom.
Perfecte verhoudingen, een magistraal geluid en een soort nonchalante 'coolness' wat de Bonneville met zich meedraagt maakt het één van de meest iconische motoren ooit.

De techniek is met zijn tijd meegegaan door o.a. in te stellen rijmodi, ABS, ESP en brandstofinjectie, zonder geweld te doen aan het klassieke concept. Nog altijd zorgt een koppelrijke staande 1200cc tweecilinder met 360 graden krukas voor de aandrijving.
Berijder en omstanders worden getrakteerd op een symfonie van klassiek donker, Brits gedreun.
Bij deze Bonneville wordt dit nog eens versterkt door de aanwezigheid van de sportuilaten, wat doortrekken tot in de hogere toerenregionen simpelweg verslavend leuk maakt. Gas los en terugschakelen zorgt voor een mooie rasp en prachtige ploffen uit de dubbele dempers.

Door de vorige eigenaar voorzien van subtiele aanpassingen, voor een sportievere look, maar met behoud van het klassieke DNA van de Bonneville.
Denk hierbij aan:
- Bar End spiegels, wat het front visueel wat verlaagd
- Ingekort spatbord met kleiner LED achterlicht
- Chromen kettingbeschermer
- Donker getint Flyscreen

Wat niet gemonteerd is, maar wel aanwezig:
- Bagagebeugels, om eenvoudig zijtassen te kunnen monteren (origineel en verchroomd)
- Passagiersbeugel (Grab Rail), deze is verwijderd voor een sportievere uitstraling, maar kan eenvoudig weer gemonteerd worden.

Zoals op de foto's ook wel te zien is, verkeert de Bonneville in een prachtige conditie.
Maar kom dat natuurlijk zelf beoordelen.

Zoals je van ons gewend bent, wordt de Triumph rijklaar afgeleverd, dus inclusief 6 maanden garantie, onderhoudsbeurt, volle tank en keurig gepoetst.

= Bedrijfsinformatie =

Inruil? Welkom!
Stuur de nodige foto's en info eenvoudig via Whatsapp door naar 0578-215077 om alvast een goede indicatie te ontvangen.

Een bezoek buiten onze reguliere openingstijden? Bezorging van je nieuwe aanwinst aan huis?
Wil je nou eens écht weten hoe het zit met een financiering? Of met de voor- en nadelen van zakelijke aanschaf?
Laat vooral weten hoe wij je van dienst kunnen zijn, wij denken graag met je mee.
Ongedwongen en altijd vrijblijvend.
Via Whatsapp zijn wij 7 dagen per week bereikbaar op 0578-215077.
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti Blokkeer Systeem (ABS), Anti Slip Control, Bar End Mirrors, Handvatverwarming, LED achterlichten, LED dagrijverlichting, Middenstandaard, Startblokkering, Tractie Controle Systeem (TCS)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Bosgoed Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion