Nieuwsbrief:

TRIUMPH  STREET TRIPLE R - 2012

24927 Km
Wit/rood
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Gave en dik aangeklede Street Triple R.

Een hele felle 675 3 cillinder met het motorblok van een supersport machine.

Goede volledig instelbare vering voor en achter.
Dikke Nissin remklauwen voor.
106 pk supersport paardekrachten met een heerlijk gejank.
Origineel voorzien van quickshifter af fabriek.

Daarnaast nog voorzien van veel extra's veelal originele Triumph accesoires.

Arrow sportdemper van de Triumph accesoires lijn.
Seatcover.
Korte kentekenplaathouder.
Led knipperlichten voor en achter.
Triumph instelbare rem en koppeling hevels.
Triumph framesliders/valbescherming.
Triumph remvloeistofpotjes voor en achter.

Zeer dikke motor die echt serieus beter rijd als de vaak "budget" middenklasse naked bikes van tegenwoordig.....
 


  • # onze vraagprijs is geheel rijklaar incl garantie.
    # inruilen is mogelijk.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1964 - De jaren 60 brachten belangrijke veranderingen binnen het bedrijf. Met eerst de dood van Giorgio Parodi in 1955 en later die van Carlo Guzzi in 1964, gecombineerd met de diepe crisis die de motorbranche raakt in die periode, werd Moto Guzzi overgenomen door SEIMM. Het bedrijf concentreerde zich op hoofdzakelijk op lichtgewichtmachines zoals de bromfietsen Dingo en Trotter om aan de grote vraag van jonge mensen te voldoen. Om dit imago te keren en weer de Moto Guzzi hartstocht op te laten leven start men de ontwikkeling van een nieuwe 90 graden V-Twinmotor die door Carcano wordt ontworpen en die het symbool van Moto Guzzi van vandaag zou worden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion