Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER 1200 GT PRO - 2025

Garantie: Ja
1660 Km
CARNIVAL RED
triumph - tiger-1200-gt-pro
triumph - tiger-1200-gt-pro
triumph - tiger-1200-gt-pro
triumph - tiger-1200-gt-pro
triumph - tiger-1200-gt-pro
triumph - tiger-1200-gt-pro
triumph - tiger-1200-gt-pro
triumph - tiger-1200-gt-pro
triumph - tiger-1200-gt-pro
triumph - tiger-1200-gt-pro
triumph - tiger-1200-gt-pro
triumph - tiger-1200-gt-pro
triumph - tiger-1200-gt-pro
triumph - tiger-1200-gt-pro
triumph - tiger-1200-gt-pro
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Emissieklasse: Euro 5
Garantie: TLM'S New Bikes
Afleverkosten: De getoonde prijs is inclusief € 400 afleverkosten.

Onze Demo is nu beschikbaar voor
proefritten! De Triumph Tiger 1200 GT
PRO is de ultieme adventure
motorfiets voor op en naast de weg.
De Tiger 1200 is uitgerust met het
volledig nieuwe en oersterke 1160cc
T-Plane driecilinder motorblok welke
150 PK en 130 Nm aan koppel levert.
Dit motorblok levert over het hele
toerenbereik een immens hoog koppel,
zakt niet in en is van onderuit
perfect te doseren. De aandrijving
wordt via een cardan verzorgd. De GT
Pro uitvoering heeft een zeer
uitgebreid optiepakket standaard aan
boord en dat bestaat o.a. uit
geoptimaliseerde bochten-ABS en TCS,
cruise control,
versnellingsindicator, diverse
rijmodi, 7" full-colour TFT scherm,
Full-LED verlichting incl DRL en
mistlampen, verlichte schakelaars,
Bluetooth Connectivity system,
Quickshifter, volledig elektronisch
instelbare en afgeregelde voor- en
achtervering met 20 cm veerwegen,
Brembo Stylema remmerij, verwarmde
handgrepen, middenbok, handkappen en
een verstelbare ruit. De motor heeft
een rijklaargewicht van slechts 245
Kg, dit is inclusief volle 20 liter
benzinetank. Elke nieuwe Triumph
wordt geleverd inclusief 2 jaar
fabrieksgarantie. Er is een ruime
keuze aan accessoires beschikbaar,
zoals o.a. diverse koffersets en
bagagesystemen, zadelverwarming voor
en achter, bandenspanning sensoren,
valbeugels, ruitjes etc. Heb je
interesse? Bel ons voor een proefrit
en/of offerte. Tot snel!

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion