Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER EXPLORER - 2012

Garantie: Ja
92368 Km
Zwart metallic
triumph - tiger-explorer
triumph - tiger-explorer
triumph - tiger-explorer
triumph - tiger-explorer
triumph - tiger-explorer
triumph - tiger-explorer
triumph - tiger-explorer
triumph - tiger-explorer
triumph - tiger-explorer
triumph - tiger-explorer
triumph - tiger-explorer
triumph - tiger-explorer
triumph - tiger-explorer
triumph - tiger-explorer
triumph - tiger-explorer
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Goede degelijke motor met prima rijeigenschappen en fijne zitpositie. Hij lijkt zwaar, maar de balans is uitstekend. Het alternatief voor een Bmw.
Een 3 cilinder loopt soepeler als een boxermotor. Voorzien van abs, cardan, bagagerek, voorvorkbeschermers, verstelbare hevels en windscherm. Inclusief All-In afleverbeurt, op naam zetten en 2 maanden garantie.
  • -----------------------------------------------------------------

    DÉ MOTORSPECIAALZAAK VAN NEDERLAND!

    Wij zijn gespecialiseerd in het verbouwen, onderhouden en rijden onder alle weersomstandigheden. Onze uitgebreide winkel met accessoires wordt dagelijks "snoepwinkel voor de motorliefhebber" genoemd door klanten.

    Wij leveren standaard elke motor af met 10 dagen gratis allrisk verzekering van Zelfverzekerd Motorrijden.

    Kommer Motors
    De Standerd 27
    3774SC KOOTWIJKERBROEK
    T: 0342-480065
    W: www.kommermotors.nl

    WEBSHOP >> www.motorlook.nl 


Opties en Accessoires:
ABS, Bagagerek, hendels, andere, Middenbok, Originele uitlaat, Voorvorkbeschermers, Windscherm, Voorzien van abs, cardan, bagagerek, voorvorkbeschermers, verstelbare hevels en windscherm. Inclusief All-In afleverbeurt, op naam zetten en 2 maanden garantie.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Kommer Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion