Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Zeer nette en jonge Triumph Trident 660 met slechts 3200km incl:
- Big Badge kleurstelling
- Garantie
- Kleine beurt
- Boekjes
- Onderhoudshistorie
- Handvat verwarming
- 2 rijmodi
- Traction control
- Triumph tankpad
- Triumph valblokken
Jonge Triumph Trident die klaar staat voor uw woon/werk/vakantie verkeer!
Na aanpassing ook geschikt voor het A2 rijbewijs!
PURE GEGARANDEERDE FUN
Driecilinder prestaties, toonaangevende technologie en specificaties en dat alles voor een ongelooflijk concurrerende prijs. Kies alles – Concurrerend geprijsd, sportief, stijlvol, spannend en wendbaar, de nieuwe Trident 660 heeft het allemaal – uw Triple Powered Advantage wacht op u.
Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland.
Inruil en bezorging door heel Nederland bespreekbaar!
Beschrijving
Merk Triumph
Model Trident 660
Kleur Zilver
Segment Naked
Cilinderinhoud 660 cc
Kilometerstand 3.235 km
Bouwjaar Juli 2021
Garantie 6 maanden
Marge/BTW Marge
Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl
Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoeld, 12 kleppen, DOHC, driecilinder in-lijn |
Boring x slag | 74|51,1 |
Cilinder inhoud | 660 |
Comp. verhouding | 11.9 : 1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | Sequentiële, elektronische multipoint-brandstofinjectie met elektronische gasklepregeling |
Vermogen | 81|60|10.250 |
Max. koppel | 64|6250 |
Koppeling | Natte slipkoppeling met meerdere platen |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | X-ringketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Buisvormig stalen perimeterframe |
Vering voor | Showa 41mm upside down aparte functievoorvorken (SFF) |
Vering achter | Showa monoshock RSU, met instelbare voorspanning |
Remmen voor | Nissin zwevende remklauwen met twee zuigers, dubbele 310mm schijven, ABS |
Remmen achter | Nissin zwevende remklauw met enkele zuiger, enkele 255mm-remschijf, ABS |
Voorband | 120/70R17 |
Achterband | 180/55R17 |
Wielbasis | 1401 |
Lengte | |
Breedte | 795 |
Hoogte | 1089 |
Zithoogte | 805 |
Drooggewicht | 189 |
Leverbare kleuren | WIT,ZWART,WIT/GRIJS,ROOD/GRIJS |
Beschrijving | PURE GEGARANDEERDE FUN
Driecilinder prestaties, toonaangevende technologie en specificaties en dat alles voor een ongelooflijk concurrerende prijs.
Kies alles – Concurrerend geprijsd, sportief, stijlvol, spannend en wendbaar, de nieuwe Trident 660 heeft het allemaal - uw Triple Powered Advantage wacht op u. |
| Dealerschappen: AGM, HYOSUNG, MASH, MOTO MORINI, ROYAL ENFIELD |
Na ongeveer 15 jaar als monteur actief geweest te zijn in de motorsport ben ik in 1997 'uit vraag van de klant' begonnen met verkoop van onderdelen en accessoires met daarbij onderhoud en reparatie van motorfietsen. Tijdens de beginperiode bleek al snel dat de ervaringen uit de motorsport een grote bijdrage leverden aan de vakkundige reparaties, die al heel snel in grote getale werden uitgevoerd.
Inmiddels is ons bedrijf uitgegroeid tot een volwaardig bedrijf waar men oog heeft voor de wensen en de behoeften van de scooter- en motorklant. De voorraad onderdelen en accessoires groeide uit van de bekende bougie en luchtfilter, naar een zeer uitgebreide voorraad. Dit alles is uitgebreid met dealerschappen voor zowel scooter en bromfiets als helmen en kleding.
 | Serooskerke, Zeeland |
 | 0118-596311 |
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te
ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken