Nieuwsbrief:

VESPA  GTS 300 HPE - 2021

Garantie: Nee
2916 Km
DONKER ZWART
vespa - gts-300-hpe
vespa - gts-300-hpe
vespa - gts-300-hpe
vespa - gts-300-hpe
vespa - gts-300-hpe
vespa - gts-300-hpe
vespa - gts-300-hpe
vespa - gts-300-hpe
vespa - gts-300-hpe
vespa - gts-300-hpe
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Automaat
Modelreeks: jan. 2019 - apr. 2025
Koppel: 26 Nm
Afmetingen (LxBxH): 195 x 76 x 170 cm
Tankinhoud: 9 liter
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,2 l/100km (1 op 31,3)
Aantal eigenaren: 4
Aantal sleutels: 2

Nette Vespa GTS 300 aangeboden, laatste onderhoudsbeurt recent uitgevoerd bij 2400 KM.

= Bedrijfsinformatie =

Van Doorn Motors

- Wij leveren al onze motoren standaard met 10 dagen gratis verzekering!
- Financiering is mogelijk, mocht u meer informatie willen dan vernemen wij graag van u.
- Inruil van nette goed onderhouden motoren is eventueel mogelijk tegen handelsprijzen.
- 12 of 24 maanden garantie is eventueel mogelijk tegen meerprijs. Prijzen zijn afhankelijk van de motorinhoud.
- Wij werken op afspraak en hanteren geen vaste openingstijden.

Voor het maken van een afspraak kunt u telefonisch of middels Whatsapp contact met ons opnemen. Zie onze website voor meer foto's in hoge resolutie.

Ontdek de wereld van Van Doorn Motors, waar vertrouwen, service en passie samenkomen voor een onvergetelijke motorervaring.


Disclaimer. Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Is voor u een optie belangrijk, dan adviseren wij u hier specifiek naar te vragen.
Opties en Accessoires:
Akrapovic uitlaatsysteem, Custom windscherm, Koffer, Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, LED dagrijverlichting




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
van Doorn Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: DUCATI in 1972 - In 1972, na het succes in Amerika in de begin jaren zestig met de Scramblers wilde Ducati verder met de succesformule als toegepast in het thuisland, in het bijzonder met de desmodromische 450. Aan het einde van de jaren zestig was er een ware explosie van zogeheten 'maxibikes'. En opnieuw had ontwerper Taglioni voor Ducati een winnend wapen achter de hand. Op 23 april 1972 arriveerde Ducati weer op de racebaan. Ditmaal op de Imola 200 Miles met een nieuwe tweecylinder desmodromic 750. Bestuurd door Paul Smart en Bruno Spaggiari waren deze goed voor een eerste en tweede plaats. De exceptionele 750 Supersport werd daarop uitgebracht als uitloper van deze spectaculaire overwinning.
© 2000 - 2025 Motoroccasion