Nieuwsbrief:

YAMAHA  FJR 1300 - 2013

Garantie: Nee
63654 Km
Bruin
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Je betaalt bij ons geen afleverkosten.

Deze motor verkopen wij voor een klant van ons.

Extra`s:
ABS
Originele handvat verwarming
Zij kofferset in kleur
Originele valblokkenset
Elektrisch verstelbare ruit
Tankpad
Hyperpro achter veer.

Informatie:
Deze motor wij hebbe wij in maart 2013 nieuw verkocht. Is dus van eerste eigenaar.
Overzicht met onderhouds historie aanwezig.
Ivm verkoop voor klant zeer beperkte inruil mogelijk.
Alle sleutels incl rode sleutel aanwezig
Laatste beurt bij 63650 op 10-10-2024

Voor meer info: info@jonkersmotoren.nl of bel 073-511 4938

  • Financiering via NU Motorrijden mogelijk, ook zakelijk met scherpe rentes.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Jonkers Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion