Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Modeljaar: 2005
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 4-takt, 4-cilinder, DOHC, 4 kleppen per cilinder |
Boring x slag | 65,5|44,5 |
Cilinder inhoud | 599 |
Comp. verhouding | 12,2:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Injectie |
Ontsteking | TCI Digitaal CDI |
Vermogen | 98|72|12,000 |
Max. koppel | 63,1|10,000 |
Koppeling | Nat, multiplaat, kabelbediening |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 19 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Aluminium, twin spar |
Vering voor | 43mm Telescopische vork |
Vering achter | Swingarm Link less type Monocross |
Remmen voor | 2x 298mm schijf |
Remmen achter | 245mm Enkele schijf |
Voorband | 120/70 ZR17 |
Achterband | 180/55 ZR17 |
Wielbasis | 1,440 |
Lengte | 2,095 |
Breedte | 755 |
Hoogte | 1,085 |
Zithoogte | 795 |
Drooggewicht | 180 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
| Dealerschappen: AGM, HONDA, KAWASAKI, KYMCO, PEUGEOT, SUZUKI, SYM, YAMAHA |
Motorstore Uithoorn is hét dealer totaal bedrijf voor jouw nieuwe en gebruikte motorfiets.
Door een zeer ruime voorraad aan motorfietsen, motorscooters, onderdelen en accessoires kunnen wij jou van alle services voorzien.
Met een ruime gespecialiseerde werkplaats met geschoolde monteurs is geen reparatie ons te gek!
 | Uithoorn, Noord-Holland |
 | 0297-540163 |
Een stukje historie: BMW in 1928 - In 1928 nam BMW de Fahrzeugfabrik Eisenach (FFE) in Eisenach over. Vanaf dat jaar ging BMW “paren” van motorfietsmodellen maken: ongeveer gelijktijdig kwam er een zijklepmotor als toermotorfiets en een kopklepmotor als sportmotor op de markt. De eerste voorbeelden waren de R 42 en R 47 (1928-1929). Dit kon gemakkelijk en goedkoop door het "Baukastensystem", een modulair bouwsysteem waarbij op basis van een bestaand frame en motorblok door min of meer kleine wijzigingen (cilinders, zuigers en cilinderkoppen) een motorfiets met een heel ander karakter kon worden gebouwd. De boxermotoren werden in de inhoudsklassen 500 en 750 cc gebouwd.
Vanaf het begin kon elektrische verlichting geleverd worden, maar vanaf 1928 werd deze standaard gemonteerd. Tot 1929 werden buisframes gebruikt, maar vanaf dat jaar waren de dubbele wiegframes als plaatframe uitgevoerd.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van FANTIC