Nieuwsbrief:

YAMAHA  FZS 1000 FAZER - 2024

€ 3.799,- € 4.699,-
Garantie: Ja
Onbekend
ICON BLUE
yamaha - fzs-1000-fazer
yamaha - fzs-1000-fazer
yamaha - fzs-1000-fazer
yamaha - fzs-1000-fazer
yamaha - fzs-1000-fazer
yamaha - fzs-1000-fazer
yamaha - fzs-1000-fazer
yamaha - fzs-1000-fazer
yamaha - fzs-1000-fazer
yamaha - fzs-1000-fazer
yamaha - fzs-1000-fazer
yamaha - fzs-1000-fazer
yamaha - fzs-1000-fazer
yamaha - fzs-1000-fazer
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De nieuwe MORO 07 is een ander soort eMTB die klaar is om je een heel bijzondere rit te bezorgen, wanneer je maar wilt. En wat deze mountainbike zo bijzonder maakt, is de manier waarop het chassis en de aandrijfeenheid als één geheel zijn ontwikkeld om een machine te creëren waarin elk onderdeel in harmonie samenwerkt om je de ultieme pure rijervaring te bieden.

Ben je ondernemer, of wil je hem in het fietsplan bij jou op het bedrijf zetten? Dan heb je nog het voordeel dat dit een BTW-fiets is. Frame-maten L, M en S beschikbaar.

Deze fiets is voorzien van;
- Dual Twin-frame
- Best-in-class PW-X3 aandrijfeenheid
- Holistisch ontwerp
- RockShox Lyrik Select Charger voorvork
- RockShox Super Deluxe Select+ achterschokdemper
- Magura MT5-remmen
- Compacte geïntegreerde accu van 500Wh
- Shimano XT 1x12 aandrijving
- Interface X-display

Trefwoorden; Fat bike/ Fat-bike/ Fatbike/ E bike/ E-bike/ Ebike/ Booster/ Booster Easy

TopMoto Apeldoorn is al sinds 2008 dé Yamaha dealer voor Midden- en Oost Nederland. TopMoto staat voor:
• Full service motorspeciaalzaak van Apeldoorn | One Stop Shop concept
• Yamaha Exclusief dealer
• Grote voorraad A-merk occasions
• Motormode via Voordeelhelmen | Great riding gear voor iedereen
• Professionele werkplaats voor alle merken
• Uitgebreide hulp bij onderdelen en accessoires
• Hulp bij schade van taxatie tot herstel
• Motorverhuur via Motoshare
• GIVI Premium dealer | Choose your attitude
• BOVAG en RDW gecertificeerd
• Voor de motorrijders – gerund door motorrijders!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TopMoto Apeldoorn

E-mail de aanbieder

Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2025 Motoroccasion