Nieuwsbrief:

YAMAHA  FZS 600 FAZER S - 2003

Garantie: Ja
43999 Km
Zilvergrijs
yamaha - fzs-600-fazer-s
yamaha - fzs-600-fazer-s
yamaha - fzs-600-fazer-s
yamaha - fzs-600-fazer-s
yamaha - fzs-600-fazer-s
yamaha - fzs-600-fazer-s
yamaha - fzs-600-fazer-s
yamaha - fzs-600-fazer-s
yamaha - fzs-600-fazer-s
yamaha - fzs-600-fazer-s
yamaha - fzs-600-fazer-s
yamaha - fzs-600-fazer-s
yamaha - fzs-600-fazer-s
yamaha - fzs-600-fazer-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Yamaha FZS 600 Fazer

Prijs: €2950,-

Te koop aangeboden wordt deze Yamaha FZS 600 Fazer uit 2003 met GPR sportdemper.

De motor heeft voor de verkoop een algehele technische check-up gehad en een onderhoudsbeurt.

Bouwjaar: 2003
Km stand: 43999
Type motor: sport-tour
Aantal cilinders: 4-lijn
Cilinderinhoud: 599
Aantal PK: 95
Aantal KW: 70
Gewicht rijklaar: 210KG
Tankinhoud: 18L
Transmissie: handgeschakeld
Versnellingen: 6
Toevoersysteem: carburateur
Koeling: koelvloeistof
Kleur: zilvergrijs
Aantal eigenaren: 4
Origineel Nederlands: nee
Garantie: nee
Aantal sleutels: 2

Accessoires:
GPR sportdemper met uitneembare DB killer
verstelbare rem/koppelingshendel 


Alle aangeboden motoren staan geheel rijklaar. Hierdoor kan er tijdens de afspraak voor een bezichtiging ook een proefrit worden gemaakt en bij aankoop direct mee zonder wachttijd. Het is belangrijk om een geldig rijbewijs mee te nemen.

De advertenties van de aangeboden motoren zijn met zorg samengesteld, bij eventuele onjuistheden kunnen er geen rechten worden ontleend.

Om teleurstellingen te voorkomen werkt Sjoerdsma Motorcycles uitsluitend op afspraak.

Sjoerdsma Motorcycles
Hazelaarstraat 162
2563VP Den Haag
Tel/Whatsapp: 0614227849
E-mail: info@sjoerdsmamotorcycles.nl
Website
www.sjoerdsmamotorcycles.nl/






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Sjoerdsma Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion