Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
De verkoper heeft voor deze motor geen omschrijving opgegeven.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 3-cilinder, Vloeistofgekoeld, 4-takt, dubbel bovenliggende nokkenas, 4-kleppen |
Boring x slag | 78.0|59.1 |
Cilinder inhoud | 847 |
Comp. verhouding | 11.5 : 1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie |
Ontsteking | TCI |
Vermogen | 115|84.6|10.000 |
Max. koppel | 87.5|8.500 |
Koppeling | Nat, meervoudige platen |
Versnellingsbak | |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Diamantvormig |
Vering voor | 137 mm |
Vering achter | 130 mm |
Remmen voor | Hydraulisch bediend, twee remschijven, Ø 298 mm |
Remmen achter | Hydraulisch bediend, enkele remschijf, Ø 245 mm |
Voorband | 120/70ZR17M/C (58W) (Tubeless) |
Achterband | 180/55ZR17M/C (73W) (Tubeless) |
Wielbasis | 1.440 |
Lengte | 2.075 |
Breedte | 815 |
Hoogte | 1.135 |
Zithoogte | 815 |
Drooggewicht | 191 |
Leverbare kleuren | Night Fluo, Tech Black, Yamaha Blue |
Beschrijving | Eyes of Darkness
De MT-09, een motorfiets die de motorwereld totaal veranderde, is geëvolueerd tot een nog scherpere en technologisch geavanceerdere Hyper Naked. Er is gewoonweg geen andere motorfiets in zijn klasse die de huidige generatie sensatiebeluste rijders zo weet te inspireren.
Een goede eerste indruk is cruciaal, en met zijn intimiderende twin-eye LED koplampen en zijn agressieve ontwerp trekt de MT-09 onmiddellijk alle aandacht naar zich toe. De winglets aan de voorkant en de koelvinnen van de radiateur geven de machine een messcherpe uitstraling. Verder hebben we de motorfiets een kortere achterkant gegeven, om zijn uitstraling nog compromislozer te maken.
Met zijn radicale uiterlijk, fraai vormgegeven body en aangescherpte prestaties is dit ontembare racemonster klaar om uw Hyper Naked rijervaring naar het volgende niveau te tillen. |
 | Aldeboarn, Friesland |
 | 0619683808 |
Wist u dat: In de motortaal "Black Bomber" betekent: Aan het model cb450 van Honda (450CC kopklep staande twin), dat in 1965 werd geïntroduceerd, werd de bijnaam Black Bomber of Big Black Bomber toegekend. Tot dat moment was het zwaarste model van het Japanse merk een 350CC motorfiets. Eigenlijk ging iedereen er op dat moment nog van uit dat de Japanners zich zouden beperken tot het maken van bromfietsen en lichte motorfietsen. Met de introductie van de cb450 werd het tegendeel aangetoond. Vandaar ook het predikaat big, immers, voor een Japanse motorfiets was een cilinderinhoud van 450CC veel. Black verwijst naar de zwarte lak, waarin de beginseries van deze motorfiets werden uitgevoerd. Honda pikte de naam Big Black Bomber vervolgens in haar advertenties op: ‘Meet the big black bomber, the biggest beefiest touring twin from Japan. Sit astride this black beauty’, schreeuwden de advertenties. Vermoedelijk verwees de naam bomber slechts naar het feit dat dit model een donker en sonoor uitlaatgeluid produceerde, analoog aan de staande twins van Triumph, Norton en BSA. De Big Black Bomber kon zich overigens nog niet echt meten met de zware Engelse twins, maar de introductie ervan was een teken dat dit snel kon veranderen. Aldus geschiedde, want in de jaren zeventig werd de Engelse motorfietsindustrie door de Japanse weggevaagd. De cb450 Black Bomber verwierf de reputatie van sportieve motorfiets, waar veel mee werd geraced. Te midden van de high tech motorfietsen van nu is de status van de Big Black Bomber die van een klassieke Japanner.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken