Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 10 SP ABS - 2020

13889 Km
Blauw Grijs
yamaha - mt-10-sp-abs
yamaha - mt-10-sp-abs
yamaha - mt-10-sp-abs
yamaha - mt-10-sp-abs
yamaha - mt-10-sp-abs
yamaha - mt-10-sp-abs
yamaha - mt-10-sp-abs
yamaha - mt-10-sp-abs
yamaha - mt-10-sp-abs
yamaha - mt-10-sp-abs
yamaha - mt-10-sp-abs
yamaha - mt-10-sp-abs
yamaha - mt-10-sp-abs
yamaha - mt-10-sp-abs
yamaha - mt-10-sp-abs
yamaha - mt-10-sp-abs
yamaha - mt-10-sp-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Bijzonder gave Yamaha MT10 SP met lage kilometerstand en Cobra uitlaat systeem, rechtstreeks vanaf de eerste eigenaar.

Zoek je een high-performance naked bike met karakter, uitstraling en bomvol met moderne technologie? Dan is deze Yamaha MT10 SP jouw perfecte match.
De stoere looks, 165PK vermogen, de instelbare Ohlins suspensie en het geluid van het Cobra uitlaat systeem zorgen voor een waanzinnige rijbeleving.

Deze MT10 SP is keurig onderhouden en in erg nette staat.

Wordt jij de 2e eigenaar van deze stoere naked bike?

Omschrijving
Optische staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Kenteken: 76-MX-XK
Datum eerste toelating: 18-3-2020
Kilometerstand: 13889km
Aantal sleutels: 3
Boekjes aanwezig: ja

Opties:
- ABS
- Traction control
- Cruise control
- Verschillende ride modes
- Quickshifter
- Ohlins vering voor + achter
- Cobra uitlaat (origineel aanwezig)
- Korte kentekenplaathouder 


  • Mototoko levert jou deze motor inclusief:
    - Grondige was en poetsbeurt.
    - Uitgebreide 40 punten check.
    - Tenaamstelling en eventuele vrijwaring inruilmotor.
    - Optie tot bezorging door heel Nederland voor €150.
    - Uitgebreide financieringsmogelijkheden.
    - Mogelijkheid tot 5 dagen gratis voorlopige dekking.
     
    Openingstijden
    Wij zijn op afspraak geopend, ook vaak op zaterdagochtend. Neem contact op via Marktplaats, onze website of bel/app naar 06-53627150 / 06-15206738.

    Inruil
    Stuur ons duidelijke foto’s, een omschrijving en richtprijs, dan bekijken we de mogelijkheden.

    Garantie
    Mototoko biedt 3, 6 of 12 maanden garantie. Meer info vind je op onze website.

    Volg ons
    Facebook: facebook.com/www.mototoko.nl
    Instagram: @mototoko.nl

    Wij proberen je zo goed en duidelijk mogelijk te informeren in onze advertenties. Er kunnen geen rechten worden ontleend aan foutieve motorgegevens of drukfouten.
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mototoko
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion