Nieuwsbrief:

YAMAHA  TENERE 700 - 2021

Garantie: Ja
3005 Km
Ceramic-Blue
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Details:​

Yamaha Ténéré 700 54kW (35kW/A2 mogelijk)

-1e toelating: 23-02-2021

- Kleur: Ceramic-Blue

- Kilometerstand: 3005km

​

Prachtige rijk met accessoires uitgevoerde Yamaha Ténéré 700 (54kW) uit 2021.
Uiteraard kunnen we deze motor ook leveren op 35kW zodat deze geschikt is voor het A2-rijbewijs.
Dit exemplaar hebben we rechtstreeks aangekocht van de 1e eigenaar. Perfect onderhouden en compleet met alle documentatie & bijbehorende sleutels.
Voorzien van: originele Middenbok, cockpitstabilisator, 12V aansluiting, Off-road modus, voetsteun afdekplaten achter, (originele steunen meegeleverd) V-Trec verstelbare en opklapbare hendels, dynamische LED knipperlichten & korte plaathouder.
Enthousiast geworden van deze stoere all-rounder? Maak snel een afspraak voor een bezichtiging & proefrit. Van harte welkom!

​Zie ook de video van deze motorfiets!

Natuurlijk is inruil mogelijk.

U kunt ons ook 's avonds en in het weekend benaderen ( per telefoon of e-mail ). Roy Bloemert Motoren in Staphorst. Het adres voor mooie & complete motoren!

​

Financiering mogelijk zie hiervoor onze pagina.


Opties en Accessoires:
12V aansluiting, Boordcomputer, Knipperlichten mini, Middenbok, Om te bouwen naar 35kw, V-Trec verstelbare hendels




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Bloemert Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion