Nieuwsbrief:

YAMAHA  TENERE 700 - 2021

Garantie: Ja
3005 Km
Ceramic-Blue
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Details:​

Yamaha Ténéré 700 54kW (35kW/A2 mogelijk)

-1e toelating: 23-02-2021

- Kleur: Ceramic-Blue

- Kilometerstand: 3005km

​

Prachtige rijk met accessoires uitgevoerde Yamaha Ténéré 700 (54kW) uit 2021.
Uiteraard kunnen we deze motor ook leveren op 35kW zodat deze geschikt is voor het A2-rijbewijs.
Dit exemplaar hebben we rechtstreeks aangekocht van de 1e eigenaar. Perfect onderhouden en compleet met alle documentatie & bijbehorende sleutels.
Voorzien van: originele Middenbok, cockpitstabilisator, 12V aansluiting, Off-road modus, voetsteun afdekplaten achter, (originele steunen meegeleverd) V-Trec verstelbare en opklapbare hendels, dynamische LED knipperlichten & korte plaathouder.
Enthousiast geworden van deze stoere all-rounder? Maak snel een afspraak voor een bezichtiging & proefrit. Van harte welkom!

​Zie ook de video van deze motorfiets!

Natuurlijk is inruil mogelijk.

U kunt ons ook 's avonds en in het weekend benaderen ( per telefoon of e-mail ). Roy Bloemert Motoren in Staphorst. Het adres voor mooie & complete motoren!

​

Financiering mogelijk zie hiervoor onze pagina.


Opties en Accessoires:
12V aansluiting, Boordcomputer, Knipperlichten mini, Middenbok, Om te bouwen naar 35kw, V-Trec verstelbare hendels




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Bloemert Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Girder" betekent: In de jaren vijftig in onbruik geraakte voorvork met uitwendige veren, maar niet geconstrueerd als een parallelvork, zoals de springer-voorvork die door veel vooroorlogse Amerikaanse motormerken werd toegepast. De vorkpoten van de girdervork werden met het oog op de stijfheid gemaakt van stalen pijp in een driehoeksconstructie naar analogie van de sterkste constructievorm uit de bruggenbouw. De scharnierpunten van de vork zitten daar waar de veren (of één centrale veer) in elkaar worden gedrukt, bovenaan, vlak onder en boven het Malhoofd. Een variant van de girdervork was de Webbvork.
© 2000 - 2025 Motoroccasion